بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

دل نوشته آخر سال با طعم چای

[caption id="attachment_50924" align="alignnone" width="300"]فروش آنلاین چایی ایرانی فروش آنلاین چایی ایرانی[/caption]

حالا تا زمستان بعد اگر دوباره بیایی، اگر دوباره برف بیاید چه می شود؟

لابد مثل قهرمان قصه های خیالی من از راه می رسیو تمام این دلخوشی های کوچک را از صندوقچه ی چوبی مادر بیرون می آوری

یا برای دلگرمی من باز هم به حافظ می سپاریتا تمام فال هایم را ختم به خیر کند.
و یا… بگذریم…. شیشه های پنجره امشب شفاف تر از شب های گذشته سکوت کرده اند.

فنجان چای روی میز. انگار حواست نبود. من که چای نمی خورم. هنوز نیامده باز شروع کردی؟

ببین. دوباره برگشتم به روزهای سابقو من همان دختر خیالاتی ای شدم که حتی از همین جمله های ساده توقع معجزه دارد. همانی که گوشش پر شده از صداهای خیابان های بدون تو.

پس لطفاً تا زمستان بعد اگر حواست بود این حرف ها رو مرور کن. شاید چیزی که دوست داشتم بگویم و نشد را فهمیدی.

 

نوروز مبارک

  • ۰۰/۱۲/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی