موتورسیکلت KTM 1290 Super Adventure
موتورسیکلت های ماجراجویانه معمولاً با تصاویر ناهموار و همه جانبه خود فروخته می شوند. آیا می توان آن را با نام "ایمن ترین موتور سیکلت در جهان" فروخت؟
KTM قرار است متوجه شود.
KTM 1290 Super Adventure که به تازگی در INTERMOT رونمایی شده است از فیلمنامه آشنای ماجراجویی بزرگتر و قوی تر پیروی می کند - تا حدی.
سپس KTM تمرکز را روی مغز، نه عضله، تغییر میدهد.
موتور V-twin 1290 Super Adventure بر اساس همان موتوری است که در Super Duke R دیوانه وار یافت می شود،
اما با سرسیلندرها و میل لنگ متفاوت. نتیجه خروجی قدرت کمی کمتر است، 160 اسب بخار، طبق گفته KTM، اما برای سواری در تمام سطح بهتر تنظیم شده است.
و در حالی که انواع تورهای ماجراجویانه ممکن است خود را افراد ناهمواری ببینند،
لوکس بودن همچنان در این بخش اهمیت دارد، بنابراین KTM با دستگیرهها و صندلیهای گرمکن عرضه میشود.
KTM 1290 Super Adventure
با این حال، خبر واقعی در فناوری دیگری است که KTM در پرچمدار ADV خود گنجانده شده است: کنترل پایداری موتور سیکلت، کنترل کشش، سیستم تعلیق نیمه فعال، کروز کنترل، چراغ های LED که برای پیچیدن تنظیم می شوند،
کنترل گشتاور ترمز موتور برای کاهش قفل شدن چرخ های عقب. و کنترل اختیاری تپه نگه دارید.
این کنترل پایداری است که KTM وقتی Super Adventure را "ایمن ترین موتور سیکلت جهان" می نامد،
از آن استفاده می کند. ABS روی موتورسیکلت ها عالی عمل می کند، تا زمانی که در یک خط مستقیم ترمز کنید. اما اگر از کشش موجود لاستیک جلوی خود برای چرخش و ترمز استفاده میکنید،
میتوانید از چسبندگی در دسترس فراتر رفته و بدون ABS تصادف کنید تا شما را نجات دهد. سیستم KTM که در 1190 Adventure معرفی شد، ز
اویه انحراف را در معادله گنجانده و از ABS و سیستم کنترل کشش برای جلوگیری از لیز خوردن لاستیک ها استفاده می کند.
اکنون که برچسب «ماجراجویی» به بیش از چند موتورسیکلت زده شده است، KTM با «ماجراجویی فوقالعاده» پیشرفت کرده است.
بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا ترکیب KTM بزرگ از تجمل، قدرت و فناوری به موارد فوق العاده عمل می کند یا خیر.
- ۰۰/۱۱/۱۰