سوپرموتو KTM Freeride E-SM 2015
احتمالاً بسیاری از شما هرگز نام KTM Freeride E را نشنیدهاید و احتمالاً تعداد کمتری از شما شبها بیدار دراز میکشید و به ویز کردن در مسیرها فکر میکنید،
تنها صدای پرواز خاک و سنگهایی که به دوردست پرتاب میشوند.
Freeride E از یک موتور الکتریکی PMAC با مایع خنک کننده استفاده می کند که 22 اسب بخار قدرت و 31 فوت پوند گشتاور دارد و وزن "آماده برای مسابقه" 233 پوند دارد.
بسته باتری لیتیوم یونی 2.6 کیلووات ساعتی آن در حدود 80 دقیقه شارژ می شود،
که می شنویم تقریباً همان مدت زمانی است که برای تخلیه آن در حین سواری لازم است. همه ما هر از گاهی به یک استراحت کوچک نیاز داریم.
اکنون، آن را در مسیر سومو محلی یا بهتر است در اطراف محله خود تصور کنید.
چیزی جز فریادهای خانم های مسن و نفس نفس زدن تماشاگران شگفت زده در حالی که شما بی صدا از کنارش می گذرید، نیست.
ما انتظار داریم که بیشتر موتورسیکلت مانند Freeride E فعلی باشد،
فقط با سیستم تعلیق و ترمزهای اصلاح شده متناسب با کار (به سوزوکی DR-400SM در مقابل DR-Z400S فکر کنید).
ما دوست داریم ببینیم که KTM به باتری اشاره می کند تا برد کمی بیشتر به آن بدهد،
اما با توجه به وضعیت فعلی باتری ها و اندازه ای که آنها استفاده می کنند، این احتمالا بعید است.
بزرگترین نقطه ضعف در شکل برچسب قیمت است. پرندگان اینترنتی تخمین قیمتی را در محدوده 15000 دلار گزارش می دهند،
و این قبل از خرید باتری دوم و سیستم شارژ سریع است. OOF.
منتظر پوشش INTERMOT ما از فردا باشید.
- ۰۰/۱۱/۰۳