بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰
چاپ بنر اینترنتی در اصفهان | چاپ بنر آنلاین اصفهان

بنرها را تا چه اندازه می شناسیم؟

در صورتی که بنرها را مهم ترین عناصر حوزه چاپ معرفی کنیم، با مخالفت چندانی مواجه نخواهیم شد. به هر چاپخانه ای که سر بزنید، بیشترین حجم سفارشات معطوف به بنر و زیرشاخه های این شیوه چاپ است. در سطرهای پیش رو، به شکلی فنی و دقیق به چاپ بنر می پردازیم و بررسی خواهیم کرد این محصولات از چه طریقی و در چه طبقه بندی های ارائه می شوند. مطالعه این نوشته برای افراد فعال در حوزه چاپ و آن هایی که به هر شکل سفارشات متنوع چاپ بنر اعم از بنرهای زیارتی، تبلیغاتی، تسلیتی و غیره را در مقیاس بالا به ثبت به می رسانند مفید به فایده خواهد بود.

مقدمه؛ آشنایی با انواع بنر

بنرها یادگار اولین روزهای آشنایی بشر با تکنیک چاپ روی پارچه و فعالیت هایی از این دست هستند. اگرچه در دوران باستان تنها استفاده از آن ها نمایش نام و نشان یک جمعیت، قوم یا کشور بود، اما امروزه علاوه بر آن، در تمامی مصارف تبلیغاتی، برندینگ، مارکتینگ، زیارتی، تسلیتی و غیره به شکلی وسیع و قابل توجه مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور مشخص، اگر بخواهیم در ارتباط با بنرها یک طبقه بندی و چارچوب منسجم معرفی کنیم، باید بگوییم که آن ها به دو شیوه گروه بندی می شوند، اولی طبق موضوع و دومی بر مبنای ساختار چاپ. به بیان دقیق تر، زمانی که می گوییم بنر زیارتی، در حال طبقه بندی موضوعی هستیم و زمانی که می گوییم چاپ پاپ آپ، رول آپ، استند و غیره، در حال طبقه بندی فرمی یا چاپی هستیم.
در بخش پیش رو هر دو مورد را بررسی کرده ایم.

طبقه بندی چاپ بنر بر مبنای محتوا

زمانی که به یک چاپخانه، مثلا چاپ کوثر مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که در بخش چاپ بنر، به شکل موضوعی عمل کرده است و طبقه بندی های زیر را ارائه داده:

  • چاپ بنر تبلیغاتی؛
  • چاپ بنر مناسبتی؛
  • چاپ بنر تولد؛
  • چاپ بنر تسلیتی؛
  • چاپ بنر زیارتی؛
  • چاپ بنر هنری و غیره.

در این شیوه از طبقه بندی بنر، شما جنس اولیه و ابعاد را انتخاب کرده و طرح را در اختیار چاپخانه می گذارید. خروجی یک بنر طراحی شده است که آمادگی بهره برداری در محل دلخواه شما را دارد. اما در واقعیت، این طبقه بندی تا این اندازه ساده و سرسری پیش نمی رود و پشت هر انتخاب، دنیایی جزئیات وجود دارد که در ادامه به بعضی از آن ها می پردازیم.

انواع بنر از نظر فرم و ساختار

به طور فنی و دقیق، هفت نوع بنر وجود دارد که می توانید نسبت به سفارش هر یک، مطابق با نیازهای شخصی و سازمانی اقدام کنید. ما ابتدا یک لیست از هر یک ارائه می دهیم و سپس به معرفی فنی آن ها می پردازیم.

  • Pull-Up & Retractable Banners
  • Pop-Up Booths and Displays
  • Step and Repeat Banners
  • Suspended Banners & Hanging Banners
  • Mesh Banners
  • Fabric Banners
  • Vinyl Banners

بنر در فرم رول آپ (Pull-Up & Retractable Banners  

https://espadanaa.ir/product-category/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%86%d8%a7%d9%be/

زمانی که یک رول آپ سفارش می دهید، در واقع در حال خرید بنرهای قابل حمل هستید. این بنرها برای مصارف تبلیغاتی در نمایشگاه ها بیشترین جاذبه را دارند و به ویژه انواع متحرک بنرهای رول آپ فوق العاده مفید و موثر شناخته می شوند. همچنین، صاحبان کسب و کارها و شرکت های تجاری می توانند برای دفاتر خود از ظرفیت بنرهای رول آپ بهره برداری کنند.

بنر در فرم پاپ آپ (Pop-Up Booths and Display)

 

همان طور که از نام این بنرها بر می آید، آن ها وظیفه محبوب سازی و معرفی برند نقش بسته روی خود را دارند. به بیان دقیق، آن ها روند برندینگ، تبلیغات یا مارکتینگ یک برند در نمایشگاه ها را تقویت می کنند. این بار که یک فوتبالیست در حال مصاحبه بود، یا بازیگری بر فرش قرمز گام می زد و برای عکاس ها ژست می گرفت، به پس زمینه تصویر نگاه کنید، بنر در فرم پاپ آپ را مشاهده خواهید کرد. همچنین، آن چه تحت عنوان بنرهای Step and Repeat Banners معرفی شده است، در واقع نوع ساده همین پاپ آپ ها به حساب می آید.

بنر در فرم آویز  ( Suspended Banners & Hanging Banner

زمانی که در فضا ستون وجود داشته باشد یا شرایط به گونه ای تنظیم شده باشد که امکان آویز بنر از سقف و دیواره ها میسر باشد، یکی از بهترین انتخاب ها انتخاب بنرهای آویزی است. همواره چرخش سر به بالا و نگریستن به آن فضا کارساز بوده و می تواند نتایج مفید به فایده ای داشته باشد.

بنرهای مش (Mesh Banners 

این بنرها روی جنسی شفاف چاپ می شوند و می توانند بیشترین سازگاری را با پس زمینه خود ایجاد کنند. در مواردی می توان آن ها را روی شیشه قرار داد و هم نور را کنترل کرد، هم طرح خود را از این طریق به نمایش گذاشت.

بنرهای پلی استری (Fabric Banners

زمانی که مساله بازتاب نور از سطح بنر مطرح باشد و شما نخواهید این اتفاق روی دهد، باید سراغ این جنس بنر را بگیرید. در این شیوه، سطح بنر فارغ از محیط و نورهای اطراف، می تواند بدون بازتاب، طرح خود را به شکلی شفاف و دقیق ارائه دهد.

بنرهای وینیل (Vinyl Banners

و در آخر، زمانی که زیبایی، دوام و وزن پایین مد نظر باشد، ناچاریم سراغ Vinyl Banners را بگیریم. شما می توانید این بنرها را چه در فضاهای داخلی و چه در محیط های خارجی نصب کنید و انتظار بیشترین بهره برداری از نظر جلوه گری و دوام را داشته باشید.

انواع بنر و چاپ در تابلوسازی اسپادانا

در آخر باید اشاره کنیم که در چاپ اسپادانا، می توانید علاوه بر متریال انتخابی، در هر حوزه و موضوعی (بنرهای تبلیغاتی، بنرهای تسلیتی، مناسبتی، زیارتی و غیره) بنر مد نظر خود را انتخاب کرده و انتظار بالاترین کیفیت و اقتصادی ترین شرایط قیمتی را داشته باشید.

برای سفارش آنلاین بنر کلیک کند

 

بنر عرض تسلیت در اصفهان

استند ایستاده عرض تسلیت در اصفهان

بنر خیر مقدم حجاج در اصفهان

بنر خیر مقدم کربلا در اصفهان

بنر تولد کودکانه در اصفهان

بنر تولد بزرگسال در اصفهان

بنر محرم در اصفهان

ملزومات نمایشگاهی و تبلیغاتی در اصفهان

بنرهای لارج فرمت در اصفهان

انواع چاپ بنر در اصفهان

چاپ بنر در اصفهان

چاپ فلت بد در اصفهان

چاپ مش در اصفهان

چاپ ویلینل در اصفهان

چاپ استیکر در اصفهان

چاپ فلکسی در اصفهان

 

واتس اپ : 09132012734

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی