بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چگونه میتوانیم با کمترین هزینه بیشترین اثر را در تبلیغات محیطی داشته باشیم؟
زمان مطالعه: تخمینی 7 دقیقه
چکیده:
در این محتوا تصمیم داریم به نکته مهمی که تمامی مشاغل و کسب و کارها بدان نیاز دارند اشاره کنیم، امور تبلیغات محیطی یکی از مواردی است که در حالت های مختلف میتواند اتفاق بیفتد زیرا حوزه امور تابلو تبلیغاتی بسیار دامنه وسیعی دارد.
و البته بسیار پرهزینه، اما در این بین کسب و کارها می توانند بهترین روش را انتخاب کنند که هزینه ایی معقول وکم داشته باشد.
روشی که تمامی مشاغل اعم از فروشگاه ها ، مغازه ها ، شرکت های خصوصی ، سازمان های دولتی بدان نیاز دارند.
دراین مقاله همراه ما باشید تا به شما راهکاری مفید برای دیده شدن دهیم.
موارد زیر حوزه بررسی این مقاله به تفکیک می باشد:
1- تبلیغات محیطی از همانجایی شروع می‌شود که شما حضور دارید
2- نقش تابلوسازی درتبلیغات محیطی
کلمات کلیدی: تبلیعات محیطی _تابلو تبلیغاتی_تابلو فروشگاه_تابلو مغازه_تابلوسازی_تابلو سازی تبلیغات کم هزینه

زمانی که تصمیم داریم راهکاری ارائه دهیم باید تمام صورت مساله را برای مخاطب و خواننده محتوا مورد تحلیل قرار دهیم، وقتی کسب و کاری تصمیم به انجام تبلیغات محیطی می گیرد باید مدیریت هزینه ها را پبش ببرد ودرنهایت روشی که کم ترین هزینه و بیشترین اثر را دارد انتخاب کند.

1 -تبلیغات محیطی از همانجایی شروع می‌شود که شما حضور دارید:
ابتدا برای ارائه راهکار باید شما تعریفی از تبلیغات محیطی داشته باشد. تبلیغات محیطی در واقع روشی است که در محیط به روش های مختلف اجرا میشود. این روش قدیمی ترین روش تبلیغاتی است که مجموعه ها و مشاغل از آن استفاده می کنند. تبلیغات محیطی بصورت ملموس قابل دیدن است یعنی کامل قابل مشاهده توسط عموم است.
عناصری که در تبلیغات محیطی وجود دارد و به دیگر روشهای تبلیغات محیطی ارجحیت دارند، تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، تابلو استند های تبلیغاتی و خود تابلو برای نشان دادن هویت آن کسب و کار است.
یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند و دقیقا تبلیغات محیطی از همانجایی شروع می‌شود که شما حضور دارید و آن دقیقا تابلو تبلیغاتی شما و معرفی کسب و کارتان است.
عنصر تابلوسازی برای تبلیغات شما موردی است که قابل بررسی در این محتواست.
با تابلوسازی آریو پاسارگاد مشتری را به سمت خود هدایت کنید:
مساله ایی که در تبلیغات محیطی به دنبال آن هستید میخکوب کردن مشتری است، شما به چه چیزی نیاز دارید؟
اگر صاحب یک فروشگاه یا مغازه هستید اولین قدم شناساندن خدمات و محصولاتتان به عموم افرادی است که از کنار فروشگاه شما عبور می کنند. شما در قدم اول باید محیط پیرامون خود را پوشش دهید و این اتفاق فقط با تابلوسازی بصورت حرفه ایی برای شما اتفاق می افتد.
در این مورد باید طرح شما که در ابتدا دیده میشود تابلو حروف برجسته و خلاق باشد و این امر هرگز با یک طرح ساده و معمولی اتفاق نمی افتد.

2-نقش تابلوسازی درتبلیغات محیطی
محیط پیرامون شما ممکن است پر شده باشد از تابلوهایی که ویژگی های معمولی داشته باشد
شما باید توسط یک تابلوساز حرفه ایی ،کاری متفاوت را برای شغل خود درخواست نمایید.
در مقاله قبل هم ذکر کردیم که چگونه تابلو میتواند برند شما را تقویت کند و سبب شناسایی شما در انبوه تبلیغات محیطی گردد.
اگر هم شما سازمان و یا شرکت هستید باز هم برای اطلاع رسانی عمومی نیاز به طرحی ویژه دارید که کسب و کار و هویت تان را در بهترین شکل نمایش دهید.
تبلیغات محیطی را توضیح دادیم و عنصر پررنگ آن را تفسیر کردیم. در مورد اینکه یک تابلوتبلیغاتی میتواند حرف اصلی شما را به مخاطب برساند شک نکنید اما باید استانداردهایی در تابلو تبلیغاتی خود رعایت کنید ؛ خیلی شفاف و راحت و همچنین مختصر از خدمات و محصولات خود بگویید اما زیاده روی نکنید مردم در دنیای پرتلاطم تبلیغاتی امروز حوصله خواندن های طولاتی را ندارند، تابلو سازی حرفه ای در تهران کسی است که شما را راهنمایی میکند و محیط تابلوی که قرار است در آنجا نصب شود را ابتدا آنالیز می کند و راهکارهای برجسته شدن و متفاوت شدن تابلو را به شما می دهد.
24 ساعت در 365 روز
یکی از مهمترین ویژگی تابلوسازی برای شغل شما این است که واقعا به معنای واقعی در 24 ساعت شبانه روز در سال و سالیان متمادی برای شما تبلیغ می کند. زیرا همیشه برقرار است مخصوصا اگر مجری تابلو شما از تابلوساز های حرفه ای که خدمات حرفه ایی تابلوسازی را میدهند باشد میتواند تضمین کننده این باشد که حداقل در پنج سال تابلو شما بدون خاموشی خواهد بود، لازم به ذکر است تابلوسازی آریو پاسارگاد در رزومه خود این اصل مهم را بصورت مشهود و ملموس اجرا کرده و یکی از تفاوت های کار این مجموعه اصل پایداری تابلو شما و کیفیت لازمه است.
شما با هزینه ایی معقول و منطقی می توانید همیشه بدرخشید و مردم و مخاطبان شما را ببینند. چه تبلیغی بااین کیفیت میتواند دراختیارتان باشد.
امروزه با انبوه شرکت های تبلیغاتی و تابلو سازی و گسترش تکنیک های مدرن اجرای تابلوسازی مواجه هستیم، در امر تابلوسازی تبلیغاتی شما باید به مجموعه ای مراجعه کنید تا به روز ترین تابلو و خلاق ترین نوع و سبک تابلوسازی را طراحی و اجرا نماید.
به این ترتیب و با توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه، هر روز تکامل و توسعه تابلوسازی و شرکتهای تبلیغاتی افزوده می شود. بدیهی است هر شرکت تبلیغاتی و هر کارگاه تابلوسازی برای نیل به اهدافی طراحی شده نیازمند نوع آوری و خلاقیت است. داشتن فکر خلاق از موثرترین ویژگیهای یک تابلو ساز خوب می باشد.
هدف از اینکه تابلوسازی را عنصری مهم در صنعت بزرگ تبلیغات محیطی می دانیم، فقط مطرح کننده رفع نیاز نیست زیرا آنچه مهم است ماهیت بصری آن است یعنی چگونه و چه اندازه توانسته در دید مخاطب موثر باشد.
نتیجه گیری:
ابتدا به خلق یک اثر متفاوت در تبلیغات محیطی خود فکر کنید.
سپس هزینه های را بررسی نمایید
بهترین و معقول ترین روش اول را که ساخت تابلو تبلیغاتی است انتخاب کنید
به بهترین و حرفه ایی ترین مجری تابلوسازی که میتواند بهترین کیفیت را ارائه دهد مراجعه نمایید.
سپس کار را به افراد متخصص این حوزه بسپارید و مطمئن باشید بهترین روش و کم هزینه ترین عنصر را برای تبلیغات محیطی خود انتخاب کرده اید.
با ارسال نظرات خود ما را همراهی نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی