بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰
 

پیش از ورود به مبحث مزایای بنر اکوسالونت ، ارائه توضیحاتی در خصوص این نوع چاپ با ذکر مثالی ساده و کلیاتی از آن خالی از لطف نیست .  فرض کنید که با استفاده از آبرنگ ، گواش و دیگر رنگ های جوهری و مایع قصد داریم تا صفحه ای کاغذی را رنگ کرده و طرح مشخصی را روی آن پر کنیم . در همین رابطه چنانچه بخواهیم از شرّه کردن و در هم آمیختن رنگ ها در مرز مشترکشان جلوگیری کنیم ، ملزم به استفاده از رنگی با اندازه کمتر هستیم که این عامل سبب می‌شود تا قدرت طرح مورد نظرمان روی صفحه کاغذی پایین آمده و عملاً خواسته ما را برآورده نکند . این در حالیست که با این روش کیفیت این اثر به حدی کم است که از دور معلوم نبوده و در اقصی نقاط آن می توانیم نقاط رنگ نشده متعددی را ببینیم ؛ لذا نیازمند استفاده از ماده رنگی با غلظت و حجم بیشتری خواهیم که این افزایش ماده سبب می شود تا علاوه بر دیرتر خشک شدن رنگ ، امکان حرکت و شناوری آن روی صفحه کاغذی نیز به وجود آید ، مبلغ صرف شده برای رنگ مورد نظر بیشتر شده و با افتادن اثر ” از آن سوی بوم” ، با وجود اینکه طرح مذکور پر رنگ و خوانا می باشد ، اما فاقد دقت کافی خواهد بود .

حال فرض کنیم در مقابل این دو روش که هیچ‌کدام خواسته ما را بصورت کامل برآورده نمی سازند ، روش جدیدی به وجود آید که با استفاده از مواد و ابزار جدید پروسه رنگ آمیزی را به نحوی ساده و با کیفیت تر انجام دهد . در این روش با فرض اینکه رنگ مورد نظر ما به صورت کنترل شده ، با پاشش در ابعاد بسیار ریز و با کیفیت بالا بر روی مرزهای مشخص شده اعمال می شود ، باعث می‌شود تا از یک ‌سو کیفیت محصولات مورد نظرمان حفظ شده و سویی دیگر رنگ در جای خود ثابت مانده و با بهینه شدن اندازه مصرف رنگ ، در هزینه های اجتناب ناپذیر هم صرفه جویی شود .

 

با در نظر گرفتن این توضیحات باید بدانید که استفاده از روش اول که با بهره گیری از موادی با ویژگی های نامطلوب شیمیایی و مضر برای سلامت انسان پیگیری می شود ، روش سالونت نام دارد ، این در حالیست که در روش دوم که با دستگاه و رنگی خاص صورت می پذیرد ، پودری که به عمق ماده – در حد 2 تا 4 میکرون – نفوذ کرده و روی آن خشک می شود اکوسالونت گفته می شود .

سبکی وزن رنگ ، کیفیت بالا در خلق تصاویر حجیم ، شفافیت مثال زدنی ، تقسیم بندی در دو دسته ی زود خشک شونده و دیر خشک شود ، عدم پراکندن بوی نامطبوع ، پاک شدن در اثر برخورد با مواد شیمیایی و حلال های رایج (که از نظر برخی از معایب آن می باشد نه مزایا ، ولی در مجموع خوب یا بد بودن این عامل با کاربرد  چاپ بنر مورد نظر رابطه مستقیمی دارد ) و امکان اعمال آن بر روی سطوح پلاستیکی ، شیشه ای و سنگی از دیگر مزایای استفاده مزایای بنر اکوسالونت می باشد .

زمانی که قصد چاپ یک بنر با هر کاربردی را داریم ، خوانایی مطالب آن به ویژه از دور ، عدم تخریب این کالا در اثر عوامد نا مساعد جوی ، مقاومت بالا در برابر نور خورشید ، جریان باد و آب ، عدم کاهش کیفیت در کوتاه مدت ، عدم داشتن خطر و تهدیدات زیست محیطی و … کمترین انتظارات ما از این محصول می باشد . این موارد به عنوان مزایای بنر اکوسالونت سبب می شوند تا کارفرمایی که قصد تهیه بنری خاص را دارد ، علاوه بر اینکه در اندک زمانی به محصول مورد نظر خود می رسد ، می تواند در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده و با حداقل هزینه به بالاترین کیفیت ممکن در دسترس برسد .

برای سفارش آنلاین بنر در اصفهان کلیک کنید 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی