بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

می دانیم که بنر تسلیت به عنوان پارچه نوشته ای که خطاب به خانواده صاحب عزا طراحی و چاپ می شود ، نگاره ای است که با درون مایه همدردی و ابزار اندوه در از دست دادن یک فرد ، در کنار آرزوی صبر و بردباری برای بازماندگان وی ، از خداوند آرامش و غریق رحمت شدن روح درگذشته را نیز طلب می کند .

در همین رابطه سفارش بنر ترحیم و تسلیت به همان اندازه ناگهانی و غیر قابل پیش بینیست که مرگ انسان ها ناگهانی می باشد ، این در حالیست که در کنار لزوم استفاده غیرمنتظره از آن ، بنرهای مورد نظر ما دارای تاریخ انقضای مشخصی هم می باشند که عملاً با گذشت چند روز از ضایعه درگذشت یک فرد ، نه به تسلی بازماندگان کمک می کند و ارج و قرب روزهای نخست خود را دارد ، در نتیجه اینکه مستلزم طراحی و آماده سازی در مدت زمانی اندک و مشخص می باشد .

چاپ بنر تسلیت آنلاین در اصفهان
با وجود دفاتر فنی ، تابلوسازی ها و چاپخانه های پرشماری که همه روزه پیرامون محل کار و زندگی خود می بینیم ، در مواردی متعددی پیش می آید که هیچ یک از آن ها نمی توانند نیاز های ما را برطرف کنند .

به عنوان مثال بسته بودن آن ها در ساعات غیر کاری ، فراموش کردن محل دقیق آن ها ، تغییر کاربری ، عدم انجام دادن خواسته مورد نظر ما ، ضیق وقت و عجله زیاد از حد ما ، عدم امکان مراجعه حضوری به دلیل فشردگی کارها ، نامساعد بودن شرایط فیزیکی برای مراجعه حضوری و ده ها عامل دیگر ، از جمله عواملی هستند که سبب می شوند تا نتوانیم همواره به مراکز مذکور مراجعه کرده و بدین ترتیب لزوم داشتن واسطه ای با سازوکاری ساده تر را برای انجام این کار حس کنیم .

راه حل چیست!
با توجه به توضیحات فوق ، وجود مرکزی مانند صابر چاپ که با وجود فعالیت شبانه روزی و برخط خود ، امروزه به یکی از سرشناس ترین مراکز چاپ بنر و چاپ فلکس تبدیل شده است ، سبب می گردد تا این روند با وجود چاپ بنر تسلیت آنلاین در مدت زمانی کوتاه تر ، با هزینه ای قابل محاسبه و ارزان تر و همچنین سهولتی بیشتر انجام پذیرد .

در همین رابطه با ایجاد امکان تغییرات بر روی نگاره های موجود می توان بنر مورد نظر خود را سفارش داده و بدون خارج شدن از محل کار یا زندگی خود، آن را از دست پیک های مجموعه دریافت کرد .

برای ثبت چاپ بنر تسلیت آنلاین در صابر چاپ چه باید کرد ؟
در گام نخست از منوی بالای سایت بر روی گزینه بنر رفته و سپس بنر ترحیم را انتخاب می کنیم .
در میان طرح های موجود ، طراحی کلی هر کار (تصاویر و برخی نوشته های آن) ثابت می باشند ، این در حالیست که علاوه بر نام اهدا کننده و گیرنده پیام بنر ، خود متن تسلیت نیز قابل تغییر می باشد .
با انتخاب طرح مورد نظر ، تب جدیدی باز می شود که دارای دو بخش اصلی «مشخصات بنر» و «صورتحساب» می باشد.
در بخش مشخصات بنر
به ترتیب کد محصول که در پایین هر تصویر وجود دارد ، نام اهدا کننده و گیرنده و همچنین نسبت گیرنده با متوفی (مثلاً پدر، برادر و …) توسط مشتریان پر می گردد . بدیهیست که خالی ماندن هیچ یک از این باکس ها جایز نمی باشد .
در بخش بعدی شما می توانید از آبشاری پیغام های موجود ، متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را روی بنر خود درج نمایید .
افزودن لوگو (در صورت وجود داشتن و نیاز) ، انتخاب ابعاد بنر ، تعداد ، نوع پایه و تعداد پانچ (نعداد حفره های اطراف کار به منظور نگه داشتن آن ) نیز از دیگر قسمت های بخش مشخصات فیزیکی بنر می باشند که به شکل گرفتن طرح کلی کار منجر می شوند .
در بخش صورتحساب
با ورود داده های مورد نظرتان، در بخش بعدی کادری پدیدار می شود که قیمت نهایی محصول را نشان می دهد . بدیهیست که این عدد قابل تغییر بوده و می توان با تغییر متغیرها، آن را به مبلغ مورد نظر خود نزدیک کرد .
با واریز مبلغ نهایی به شماره کارت های موجود و ارسال کد رهگیری آن به حساب های تلگرام و واتساپ مشخص شده ، صحت خرید شما تائید و کار چاپ آن آغاز می شود .
پر واضح است که اطلاعات شما (نام و نام خانوادگی و شماره تلفن) برای تحویل سفارش لازم است ، در نتیجه با ورود آن ها و ثبت سفارش ، آماده دریافت چاپ بنر تسلیت آنلاین شوید .

 

برای مشاهده و سفارش انواع بنر تسلیت  در گروه تابلوسای صابر کلیک کنید

  •  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی