بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

خیلی وقت‌ها دلتان می‌خواهد یک پیام ساده را علاوه بر روش زبانی با یک جلوه‌ی بصری هم به چشم مخاطبی که برایتان مهم است برسانید. پیام تبریک، تسلیت، زیارت قبول، خوش آمدی، سفربه‌خیر، به شخصی که دوستش دارید یا برایتان به دلیلی مهم است؛ ما در تابلوسازی صابر سرویس جامعی برای این‌گونه خدمات داریم. انواع طرح‌های از پیش آماده در اختیارمان هست تا در سریع‌ترین زمان برای آنچه شما مایلید دیده یا گفته شود یک بنر مناسبتی مهیا کنیم. ما می‌دانیم این‌گونه سفارش‌ها گاهی متأسفانه ناگهانی پیش می‌آید، و زمان کافی حتی برای تحویل و نصب بنر برایتان وجود ندارد. برای همین کافی است سفارش دهید و محلی را که می‌خواهید نصب شود اعلام کنید، در سریع‌ترین زمان همکاران ما بنر را آماده و در محل موردنظر شما نصب می‌کنند و حتی اگر عجله‌ای هم نباشد این سرویس از زحمت غیرضروری شما کم می‌کند.

 

خدماتی که برای نصب بنر می‌توانید درخواست نمایید.

پانچ: حلقه‌های فلزی می‌باشد که در چهار گوشه بنر نصب می‌شود و اگر بخواهید بنر خود را با استفاده از طناب نصب نمایید کاربرد دارد.

پایه‌استند: سازه ایست سبک وقابل حمل که بنر به راحتی بر روی آن قرار می‌گیرد و مناسب برای محیط داخلی و فضاهایی است که امکان نصب روی دیوار وجود ندارد.

تابلوسازی صابر مرکز چاپ بنر در اصفهان

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی