بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چاپ وینیل و مش در اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  تابلوسازی و چاپ بنر اصفهانچاپ بنر در اصفهان  

چاپ وینیل اصفهان

چاپ مش در اصفهان

 

چاپ وینیل و مش با قیمت ارزان و با کیفیت بالا در آذین هنر ارایه می شود . چاپ وینیل نام دیگر چاپ استیکر که همانند چاپ مش برای تبلیغات گسترده بکار می رود. چاپ وینیل و مش جنس پی وی سی داشته و از دسته چاپ های مناسب برای تبلیغات تجاری محسوب می شود. چاپ وینیل و مش بصورت پشت چسبدار بوده و براحتی قابلیت چاپ و نصب وینیل و مش امکان پذیر است. چاپ وینیل و مش می تواند در انواع مختلف بنا به سلیقه مشتری و متناسب با کاربری متفاوت انجام شود.

چاپ وینیل و مش در اصفهان
تفاوت چاپ وینیل و مش
هر دو نوع چاپ وینیل و مش برای تبلیغات گسترده بکار می رود و قابلیت نصب در مکان های مختلف را دارند. ولی بین مش و وینیل تفاوت هایی وجود دارد، از تفاوت های بین این دو نوع چاپ می توان به سوراخ دار بودن مش اشاره کرد که کاربری متفاوت را برای مش فراهم کرده است. مکان هایی که نیاز به حفظ نور و روشنایی هستند بهتر است از چاپ مش برای این مکان ها استفاده کرد، زیرا چاپ مش سوراخ دار بوده و براحتی نور را از خود عبور داده و روشنایی محیط را حفظ می کند. چاپ وینیل و مش هر دو از لحاظ کاربری برای محیط های تجاری و خدماتی و مکان های عمومی قابلیت مورد استفاده می شوند.

چاپ وینیل و مش با کیفیت
چاپ حاصل از چاپ وینیل و مش هر دو با کیفیت بوده که از دسته چاپ های مرغوب محسوب می شود. این نوع چاپ ها را می توان در انواع مات و براق ایجاد نمود که نوع چاپ ایجادی متناسب با کاربری و سلایق متفاوت است. نوع خاص دیگر وینیل ، وینیل شیشه ای و یا شیری است که نوع شیشه ای از دو طرف دید دارد و کاربرد خاص و بسیار مناسب را دارد. وینیل ایجادی در مکان های مختلف قابلیت نصب دارد. از شیشه ها در مکان های مختلف اعم از پاساژها و مغازه ها گرفته تا مکان های عمومی نظیر شیشه اتوبوس قابلیت نصب وینیل را دارد. وینیل و مش چاپ شده را می توان برای زیباسازی دکوراسیون هم بکار برد زیرا که چاپ ایجادی با آن بسیار زیبا بوده و بخوبی زینت بخش مکان ها مختلف عمومی و خصوصی می باشد.

نصب چاپ وینیل و مش
نحوه نصب چاپ وینیل و مش به آسانی بوده و براحتی می توان این کار را انجام داد. برای نصب از چسب استفاده می شود که نحوه نصب و دقت در این امر در طول عمر چاپ نصب شده بسیار تاثیرگذار است. چاپ وینیل و مش در معرض نور و باران و … قرار می گیرد که بایستی برای نصب مطمئن و با کیفیت آن تلاش نمود. استفاده از چسب مرغوب می تواند باعث طول عمر بیشتر اثر چاپی نصبی شود.

چاپ و نصب وینیل و مش به صورت تخصصی و با استفاده از آخرین متد روز در مرکز چاپ و تبلیغات آذین هنر انجام می شود. جهت ایجاد چاپ مناسب و متناسب با کاربری های مختلف بهتر است از مشاوران این مرکز بهره برده و چاپ وینیل و مش مناسب را کاربری متفاوت ایجاد کرد.

 

صابر مرکز چاپ وینیل اصفهان 

صابر مرکز چاپ مش اصفهان

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی