بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چاپ بنر 10 انس در اصفهان
پیش از اینکه وارد مبحث بنرها شویم ، آیا تا به حال به این نکته اندیشیده اید که پارچه هایی از یک ماده اولیه یکسان نیز ممکن است دارای اوزان مختلفی باشند ؟

اگرچه این امر برای خیاطان ، تولیدکنندگان البسه ، بزازان یا همه افرادی که به نحوی با مصرف پارچه در ارتباطند جا افتاده و بدیهی است ، اما شاید برای مخاطبین چاپ بنر و چاپ فلکس جالب باشد که بدانند در کنار همه عوامل فیزیکی در خرید و فروش پارچه (از قبیل عرض طاقه ، طول آن ، میزان آبرفت پس از شست و شو ، طرح ، رنگ بندی و …) گرماژ این محصولات نیز مورد توجه قرار گرفته که چنانچه در وزن یک محصول به صورت کاملاً محسوس قابل مشاهده نباشد ، در لختی و خشکی ، میزان گرمی و خنکی ، مدل پذیری ، پذیرش چاپ یا گلدوزی و دیگر تغییراتی که قرار است روی پارچه اعمال گردد دیده می شود .

به عنوان مثال پارچه ای نخی را مشاهده می کنیم که دارای گرماژ n بوده و پارچه دیگری با ویژگی هایی کاملاً مشابه دارای گرماژ n2 می باشد ، اگرچه کم و زیاد بودن این اوزان به بروز ویژگی های مختلف می انجامد ، اما لزوماً نمی توان گفت که کدامیک بهتر بوده و چه وزنی عدد ایده آل ماست ، چرا که این نوع کاربرد و موارد استفاده است که عدد مطلوب را به ما نشان می دهد .

جرم در واحد مساحت
با ورود به مبحث بنرها ، گاهی می بینیم که در خصوص یک بنر گفته می شود که 8 انس بوده ، بنر دیگری 13 انس است یا 18 انس می باشد . با توجه به اینکه می دانیم این اعداد با وزن محصولات ارتباط دارد ، دقیقاً چگونه محاسبه می شوند ؟

به عنوان نکته اول به یاد داشته باشید که چه در بحث پارچه ها و چه بنرها (که خود نوعی پارچه محسوب می شوند ) تعداد نخ های تار و پود به تغییر این متغیرها می انجامند . به طور مثال ممکن است پارچه ای دارای بافت ۳۰۰*۵۰۰ بوده یا ۳۰۰*۲۰۰ باشد ، این اعداد که به معنی تعداد تار و پود موجود در یک متر مربع (واحد مساحت) است ، هرچه بیشتر باشند پارچه مذکور فضای خالی کمتری داشته و فشرده تر می باشد ، در نتیجه با سختی بیشتر و ساختار استوارتری دیده می شود .

اونس در پارچه ها به معنی جرم بر حسب گرم در یک مترمربع می باشد ، در نتیجه چنانچه پارچه ای 10 انس بود بدین معناست که 1×1 متر آن 10 گرم وزن دارد .

تقسیم بندی بنرها بر اساس انس آن ها
بنر ۸ انس
با توجه به وزن این محصول انتظار می رود که با بنری شبهه کاغذی سروکار داشته باشیم . بنر 8 انس آنچنان نازک و کم مقاومت است که می توان با دست خالی نیز آن را پاره کرد ، در نتیجه مناسب برای کاربردهای بلند مدت ، چالشی و در ارتباط مستقیم با مردم نمی باشد .
اگرچه بالا بودن مقاومت به عنوان عامل مفید و مثبتی درنظر گرفته می شود ، اما فقدان آن به معنای بی مصرف بودن 8 انسی ها نمی باشد . استفاده در ساختارهای رول آپ یا فریم های چرخان به دلیل نازکی و انعطاف بالای این محصولات از جمله نخستین کاربردهایشان می باشد . نصب روی دیوار ، پشت شیشه و داخل قاب ، اعلامیه هایی با کاربردهای کوتاه مدت چند روزه یا کاربردهای تبلیغاتی از جمله مهترین کاربردهای دیگر این محصولات می باشد .

چاپ بنر 10 انس
به طور کلی افزایش انس بنرها به معنی افزایش کیفیت آن ها در پذیرش رنگ ، نگهداری طرح ها و نقوش مختلف در بلند مدت و داشتن مقاومت بالا در برابر خراش یا بریدگی می باشد . با توجه به این اوصاف بنر 16 یا 18 انس محصول ایده آلی برای تبلیغات میدانی به حساب می آید ، اما نباید این مطلب را نیز نادیده گرفت به همان میزان نیز قیمت این کالاها بیشتر می شود که در همه موارد برای مصرف کنندگان مقرون بصرفه نیست .

با توجه به این توضیحات چنانچه بخواهیم به نقطه بهینه ای برسیم ، بنر 10 انس گزینه ایده آلی به نظر می رسد ، مدیایی با کیفیت و قیمتی مناسب . به همین دلیل اینک می دانیم که چرا عموم بنرهای چاپ شده 10 انس بوده و در یک سفارش معمولی تا یک مشتری به صورت دلخواه بر روی استفاده از مدیایی خاص تاکید نکند از بنر 10 انس استفاده می شود .

بنر ۱۳ انس
این محصولات به طور معمول در مدل های مختلفی مانند ۳۰۰×۳۰۰ ، ۳۰۰×۵۰۰ ، ۵۰۰×۵۰۰ و ۵۰۰× ۱۰۰۰ تولید می شود که به دلیل ثابت بودن جرم متراژ مشخصی از آن ، می توان ابعاد و ویژگی های متنوع ساختاری تار و پود استفاده شده در آن ها را عامل همبستگیشان بدانیم .
در انتخاب این محصولات ، برند و کشور تولید کننده آن از اهمیت بالایی برخوردار است ، با این حال با وجود خرید و فروش دو مدل کره ای و چینی به عنوان نمونه های غالب در کشورمان ، محصولات کره ای دارای کیفیت بالاتری بوده و هزینه های بیشتری را نیز دربردارند .

 

تابلوسازی صابر چاپ بنر اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی