بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

تابلوسازی در شاهین شهر اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

تابلوسازی در شاهین شهر اصفهان

ساخت تابلو چلنیوم در شاهین شهر اصفهان

تابلوسازی در شاهین شهر:

تابلوسازی در شاهین شهر:

 روش های تبلیغات بی شمارند که برخی از آنها مرتبط با تبلیغات محیطی است و برخی متکی به اینترنت و شبکه های اجتماعی . در سفر مشتریان معمولاً با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در محیط شهری و تابلو راهنما مکان مدنظر خود را پیدا می کنند .

از جمله تبلیغات محیطی که با توجه به نوع کسب و کار خود و میزان آشنایی که نسبت به مشتریان و رقبای خود دارید می توانید به طور موثر و مفید بهره ببرید تا توسط مشتریان بیشتری دیده شوید و به سود بالاتری دست یابید می توان به موارد زیر اشاره نمود :

تابلو چلنیوم در شاهین شهر:

اگر به دنبال تابلوی تبلیغاتی زیبا و درخشان برای مغازه خود هستید می توانید با سفارش نوعی از تابلو چلنیوم به هدف خود دست یابید . تابلو چلنیوم تنوع زیادی دارد و شما با هر سلیقه ای می توانید نوعی از این تابلو را به عنوان تابلو مغازه ، تابلو شرکتی و یا تابلو فروشگاهی برگزینید . قیمت تابلو چلنیوم با توجه به نوع تابلو چلنیوم ، اندازه لبه های حروف برجسته  چلنیوم ، رول چلنیوم ، برد تابلو ، داشتن تایمر و متر محیط اشغال شده توسط حروف و دیگر متریال ها سنجیده و به مشتریان اعلام می شود .

تابلو استیل در شاهین شهر:

استیل نوعی آلیاژ مقاوم است که از آن در صنایع مختلف از جمله تابلوسازی بهره برده می شود . تابلو استیل قدمتی دیرینه دارد و به صورت بدون نور اجرا می شد اما اخیراً با نوآوری هایی که در ساخت تابلو استیل حاصل آمده امکان ساخت تابلو استیل نور اندریک فراهم شده است . در ساخت این نوع از تابلو استیل ، تابلوساز بین حروف و زمینه تابلو فاصله ای ایجاد می نماید که در آن فاصله لامپ های ال ای دی جاسازی شده و نور زیبایی را به زمینه تابلو می تابانند . جدیدترین ترفندی که در ساخت تابلو استیل بکار می رود ترکیب متریال استیل و پلاستیک است که تابلوی جدیدی به نام تابلوپلاستیل را به نمایش می گذارد .

تابلو وکیوم در شاهین شهر:

تابلو وکیوم امکان ساخت حروف برجسته سه بعدی و یا حروف با برجستگی بیشتر از حد معمول را برای سفارش تابلو تبلیغاتی فراهم می سازد .

تابلو راهنما در شاهین شهر:

به دلیل توریستی بودن استان کرمان ، برای هدایت بهتر توریست ها و مسافران این استان با نصب تابلو راهنما می توان هم در وقت و هزینه مسافران صرفه جویی نمود و هم مکان های دیدنی شهر را به عموم معرفی کرد .

تابلو کامپوزیت در شاهین شهر:

تابلو کامپوزیت تابلویی است که جهت زیرسازی آن از ورق های کامپوزیت بهره برده می شود و می توان از انواع حروف برجسته دلخواه و مدنظر مشتریان برای نصب حروف برجسته استفاده کرد .

تابلو پیکسلی در شاهین شهر:

نوع جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی است که می توان هم در نور حروف برجسته و هم در زیرساز آن از افکت های نوری متنوع همراه با برنامه ریزی های دلخواه به شکلی کاملاً زیبا بهره جست .

تابلو پولکی در شاهین شهر:

تابلو پولکی همراه با زمینه پولکی که با استفاده از تایل های پولکی پیاده سازی می شود نمای متفاوت و زیبایی را برای تابلو به ارمغان می آورد . انتخاب اشکال هندسی بر روی تایل های پولکی با توجه به سلیقه مشتریان می تواند از نوع دایره ، مستطیل ، مربع و یا لوزی باشد .

تابلو ترموود در شاهین شهر:

ترموود نوعی چوب مقاوم است که علاوه بر کاربردهای متفاوتی که دارد در صنعت تابلوسازی و اجرای نمای ساختمان نیز بکار می رود و می تواند جلوه چوبی زیبایی را هم برای تابلو تبلیغاتی و هم برای نمای محل کسب فراهم سازد .

تابلو لاسوگاسی در شاهین شهر:

یک تکنیک جدید در ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که نحوه چیدمان لامپ ها در داخل حروف برجسته به صورت کاملاٌ متفاوت و با فاصله بیشتر انجام می پذیرد و می توان برای هر کاراکتر رنگ متفاوتی را در نظر گرفت .

تابلو ال ای دی در شاهین شهر:

تابلو ال ای دی تابلویی دیجیتالی است که به دو شکل متفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان پیاده سازی می شود و به عنوان تابلو سر در مغازه ، تابلو ویترینی ، تابلو دور درب ورودی و یا تبلیغ در مسافتی دورتر مورد استفاده واقع می شود .

تلویزیون شهری در شاهین شهر:

یک نمایشگر دیجیتال است که از آن جهت اطلاع رسانی های عمومی توسط شهرداریها و یا به عنوان ابزار تبلیغاتی توسط جامعه کسب و کار استفاده می شود .

تابلو فلکسی در شاهین شهر:

جزء دسته های اول از ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که معمولاٌ به شکل بدون نور اجرا می شود اما در صورت تمایل می توانید با نصب پرژکتورهایی در طرفین تابلو ، برای تابلو نور تامین کنید تا بهتر دیده شود .

تابلو لایت باکس در شاهین شهر:

لایت باکس به دو شکل تبلیغات داخلی و تبلیغات بیرونی و به شکل آویز ، ایستاده و دیواری و با انواع چاپ بک لایت ،  چاپ بر روی طلق و چاپ استیکر مورد استفاده واقع می شود.

تابلو بنری در شاهین شهر:

بنر وسیله ای است جهت اطلاع رسانی ها و همچنین تبلیغات مرتبط با کالاها و خدمات .

استند تبلیغاتی در شاهین شهر:

استندها به شکل استند نمایشگاهی ، فروشگاهی و تبلیغاتی و بیشتر به عنوان تبلیغات در نقطه فروش مورد استفاده واقع می شوند .

استرابورد تبلیغاتی در شاهین شهر:

یک نوع سازه بادبانی و پرتابل ایستاده است که کمی نسبت به بنر کوچکتر است و می تواند تبلیغات شما را با ابعادی 4*3 به نمایش بگذارد و سپس محتوای تبلیغاتی بر روی بنر چاپ شده و بر روی زمینه فلزی استرابورد نصب می شود .

لمپوست بنر در شاهین شهر:

لمپوست بنر با استفاده از میله های مستطیلی شکل در اندازه یک متر در سه متر ساخته می شود که محتوای چاپی مندرج بر روی آن با استفاده از دستگاه های چاپ بنر صورت می گیرد . این سازه به صورت یک طرفه و دو طرفه معمولاً در وسط بلوارها با نظم دقیق به نمایش گذاشته می شود .

چاپ بروشور ، کاتالوگ و تراکت در شاهین شهر:

این چاپ ها توسط صاحبین مشاغل انجام می پذیرد و به طور مستقییم به مشتریان ارائه شده و توضیحاتی در مورد برند و یا محصولات در آن به چاپ می رسد .

تبلیغات سمپلینگ در شاهین شهر:

تبلیغات سمپلینگ توسط افراد آموزش دیده سمپلر انجام می پذیرد که در این روش مشتریان در راستای استفاده واقعی از یک محصول ، توضیحاتی در مورد آن محصول نیز می شنوند و می توانند سوالات و ابهامات مدنظر خود را نیز بپرسند و با یقین از محصول یا خدمت ارائه شده بهره ببرند .

قیمت تابلو تبلیغاتی در شاهین شهر:

مانند هر جنس دیگری که از بازار خرید می کنید قیمت تابلو تبلیغاتی نیز متعدد است که به نوع تابلوی انتخابی ، متر محیط ، کیفیت اجناس ، برند تولید کننده اجناس و دیگر موارد بستگی دارد .

تابلوسازی صابر با 30 سال سابقه کار و ساخت تابلو اصفهان

شماره پشتیبانی واتساپ : 09133568689

 
  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • tablo baneresfahan

تابلوسازی اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی