بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چاپ بنر با طرح دلخواه شما در اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

چاپ بنر با طرح دلخواه شما در اصفهان

چاپ بنر از جمله تبلیغات محیطی پر کاربرد می باشد و بسیاری از کسب و کارها که نیاز به تبلیغات محیطی دارند جهت جذب مخاطب از چاپ بنر تبلیغاتی استفاده می کنند.در کنار کاربرد تبلیغاتی بنر از آن در اطلاع رسانی ها و یا تسلیت و مناسب های مختلف نیز استفاده می شود.

بنر بر حسب مورد استفاده و شرایط محیطی دارای انواع مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به بنر معمولی ۸ و یا ۱۰ اُنس,بنر ۱۳ اُنس کره ای و فلکسی بنر اشاره کرد.

ما نیز در پارسیا ایده آماده ایم تا سفارشات شما در زمینه چاپ بنر تبلیغاتی بصورت فوری و شبانه روزی ، در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تحویل نماییم.در کنار ارائه خدمات چاپ بنر در تهران بویژه غرب و شرق تهران که بصورت فوری,شبانه روزی و ارزان انجام می پذیرد،ما آماده دریافت سفارشات مشتریان و همکاران گرامی در سراسر کشور نیز می باشیم.

چاپ بنر ضخیم درجه ۱

بنر ۱۳ انس به دلیل ضخامت بالاتر نسبت به سایر بنر ها و همچنین کیفیت چاپ مناسب جهت استفاده های طولانی در تبلیغات مناسب می باشد. سفارش بنر ۱۳ اُنس جهت تابلوهای تبلیغاتی , بیلبورد ها و یا بنر سر در مغازه استفاده می شود.

تا ۲۵ متر مربع بیشتر از ۲۵ متر مربع
تماس بگیرید تماس بگیرید

چاپ بنر تسلیت

چاپ بنر تسلیت عموما از جنس بنر معمولی بوده که زمان تحویل آن حتی یک روزه نیز می تواند باشد.جهت سفارش بنر تسلیت کافیست ابعاد بنر به همراه متن خود را ارسال نموده و بنر تسلیت را در محل دلخواه خود دریافت نمایید. در صورت درخواست چاپ بنر تسلیت فوری در قسمت توضیحات سفارش خود اعام فرمایید.

تا ۲۵ متر مربع بیشتر ۲۵ متر مربع
تماس بگیرید تماس بگیرید
بنر تسلیت مدل BNRTO01
چاپ بنر معمولی

چاپ بنر معمولی

چاپ بنر معمولی بیشتر در استفاده های عمومی مانند بنر تسلیت و ترحیم,بنر خوش آمد گویی,اطلاعیه های کوتاه مدت و یا در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.سفارش بنر معمولی به دلیل کیفیت چاپ و جنس پایین تر نسبت به سایر بنرها  دارای کاربرد تبلیغاتی کمتری است.

تا ۲۵ متر مربع بیشتر ۲۵ متر مربع
تماس بگیرید تماس بگیرید

چاپ بنر فلکسی

چاپ بنر فلکسی فیس یا بنر فلکسی نوع دیگری از بنر می باشد که مانند بنر ۱۳ دارای چاپ با کیفیت و هم ضخامت مناسب است و تنها تفاوت آن با بنر ۱۳ اُنس در عبور نور از آن می باشد.سفارش بنر فلکسی به دلیل عبور مناسب نور از خود بیشتر در تابلوهای سر در مغازه ها و فروشگاهها,برخی از بیلبورد ها و به طور معمول هرجایی که نیاز به استفاده از نور مهتابی در پشتر بنر را داشته باشیم مورد استفاده قرار می گیرد.

تا ۲۰ متر مربع بیشتر ۲۰ متر مربع
تماس بگیرید تماس بگیرید
بنر خدمات کامپیوتری مدل BNRCS01

تابلوسازی صابر مرکز چاپ بنر اصفهان

 
  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی