بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

انواع بنر چاپی

انواع بنر چاپی

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  دانشنامه تابلوسازی  

بنر ها بسته به نوع استفاده از آنها در موقعیت های مختلف دارای تفاوتهایی می باشند.گاهی بنر شما تنها برای یک استفاده کوتاه مدت در محیط خارجی و یا برای محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.گاهی نیز شما بنر را برای استفاده در یک بیلبورد تبلیغاتی نیاز دارید و یا می خواهید جهت نصب تابلو بنر سر در مغازه مورد استفاده قرار دهید.

حال کاربرد هر بنر چاپی را از کجا متوجه شویم و از کجا بدانیم به چه نوع بنری نیاز داریم؟

در زیر سه دسته از بنرها را که دارای بیشترین استفاده هستند را مورد برسی قرار می دهیم.

  • بنر چینی یا ۱۰ آنساین نوع از بنر که ضخامت آن از انواع دیگر کمتر است بیشتر در استفاده های عمومی مانند بنر تسلیت و ترحیم,بنر خوش آمد گویی,اطلاعیه های کوتاه مدت و یا در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.غالبا این بنر به دلیل کیفیت چاپ و جنس پایین تر نسبت به سایر بنرها  دارای کاربرد تبلیغاتی کمتری است.
  • بنر ۱۳ اُنس ضخیماین نوع از بنر به دلیل ضخامت بالاتر نسبت به سایر بنر ها و همچنین کیفیت چاپ مناسب جهت استفاده های طولانی در تبلیغات مناسب می باشد.در تابلوهای تبلیغاتی شهری,بیلبورد ها بیشتر از این نوع بنر استفاده می شود.
  •   فلکسی فیس یا فلکسیفلکسی فیس یا فلکسی نوع دیگری از بنر می باشد که مانند بنر ۱۳ دارای چاپ با کیفیت است و هم ضخامت مناسب و تنها تفاوت آن با بنر ۱۳ اُنس در عبور نور از آن می باشد.فلکسی به دلیل عبور مناسب از خود بیشتر در تابلوهای سر در مغازه ها و فروشگاهها,برخی از بیلبورد ها و به طور معمول هرجایی که نیاز به استفاده از نور مهتابی در پشتر بنر را داشته باشیم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی