بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب ماشین های لباسشویی بزرگ

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

هنگامی که در بازار یک ماشین لباسشویی جدید هستید، می توانید یک جایگزین کمابیش یکسان برای مدل فعلی خود انتخاب کنید. "اگر خراب نباشد" و همه اینها (اگرچه اگر در حال خرید یک جایگزین هستید، ممکن است در واقع خراب باشد...).

یا، فقط با کمی تحقیق بیشتر، می توانید ماشینی بیابید که حتی برای رسیدگی به نیازهای لباسشویی منحصر به فرد خانواده شما مناسب تر باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، سوال امروز این است که آیا اندازه ماشین لباسشویی مهم است؟

ماشین لباسشویی بزرگ PROS

ماشین لباسشویی بزرگمنبع: کریگ استنفیل در فلیکر

ماشین‌های لباسشویی بزرگ (برای اهداف این وبلاگ، "بزرگ" را به عنوان هر چیزی با ظرفیت 8 کیلو به بالا تعریف می‌کنیم) برای خانه‌های استرالیایی چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی Fisher & Paykel WA1068G1

به‌طور سنتی، شما فقط واشرهای بارگیری بالا را در این اندازه‌های غول‌پیکر پیدا می‌کردید، اما در سال‌های اخیر برخی از لودرهای نسبتاً بزرگ جلو نیز وارد بازار شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند که از شستشوی کارآمد به کمک جاذبه بهره ببرید و در عین حال از ظرفیت زیاد نیز بهره ببرید.

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی سامسونگ WW10H8430EWماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی سامسونگ WW10H8430EW

اگر خانواده پرجمعیتی دارید، پس یک ماشین لباسشویی بزرگ بی معنی است. هنگامی که می‌خواهید لباس‌های همسر، فرزندان و سایر خانواده‌ها و آویزها را تمیز کنید، انتخاب‌های شما عبارتند از:

  • تقریباً هفت میلیون بار کوچک لباس در روز بشویید، یا
  • فقط یک بار با اندازه فوق العاده را بشویید.

منبع: Mikael Nordfeldth در فلیکر

اما حتی برای خانواده‌هایی با ساکنان کمتر، یک ماشین لباسشویی بزرگ می‌تواند بسیار مفید باشد... به‌ویژه اگر در زمان فقیر، بی‌نظم، یا حتی در خفا کمی تنبل هستید (اینجا هیچ قضاوتی وجود ندارد). با یک ماشین لباسشویی بزرگ، می توانید لباس های خود را در طول هفته ذخیره کنید و فقط یک بار بزرگ را در آخر هفته بشویید.

نکات منفی ماشین لباسشویی بزرگ

اگر ارزش انجام دادن را دارد، همیشه ارزش افراط و تفریط را ندارد. گاهی اوقات یک ماشین لباسشویی بزرگ بیشتر از آن که حل کند مشکلات ایجاد می کند.

رتبه بندی انرژی برای ماشین ظرفشویی

به طور کلی، ماشین‌های لباسشویی بزرگ‌تر نسبت به مدل‌های کوچک‌تر تمایل به مصرف آب و انرژی بیشتری در هر چرخه شستشو دارند.

رتبه بندی آب ماشین ظرفشویی

بسته به دفعات شستن لباس‌هایتان، این کار می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر اثر محیطی خانه و قبوض برق/آب شما داشته باشد – درست به اندازه انجام ۷ میلیون بار کوچک در یک ماشین کوچک.

منبع: دانشگاه آرکانزاس جنوبی در فلیکر

همچنین، شستن تعداد زیادی لباس در یک حرکت می تواند دردسر بزرگ و کار سخت زیادی باشد. تلاش فیزیکی برای حمل حجم زیادی از لباس‌های کثیف به ماشین می‌تواند دردناک باشد، و تنها زمانی سخت‌تر می‌شود که این چرخه به پایان برسد و شما باید لباس‌های خیس را بیرون بیاورید. حتی با سرعت چرخش سریع که رطوبت بیشتری جذب می‌کند، لباس‌های مرطوب همچنان سنگین‌تر از لباس‌های خشک هستند. درخواست (یا درخواست) کمک از اعضای خانواده که با هم زندگی می کنند می تواند این تلاش را آسان کند، اما اگر به تنهایی زندگی می کنید این یک گزینه نیست (حداقل در تجربه من، حیوانات خانگی خیلی مفید نیستند).

1000px-Clock_simple.svg

فاکتور زمان نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. بارهای بزرگتر شست و شو به زمان چرخه طولانی تری نیاز دارند تا کاملاً تمیز و خشک شوند. اگر برایتان مهم نیست که وقت بگذارید، پس همه چیز خوب است، اما اگر نیاز دارید لباس‌هایتان را با عجله تمیز کنید، ممکن است مشکل داشته باشید.

خشک کن پمپ حرارتی Asko T884XLCHPخشک کن پمپ حرارتی Asko T884XLCHP

و اگر یک ماشین لباسشویی بزرگتر بخرید، احتمالاً یک خشک کن به همان اندازه بزرگتر نیز می خواهید . به هر حال، شستن حجم زیادی از لباس‌ها فایده‌ای ندارد، اگر نتوانید آن‌ها را در یک روز بارانی خشک کنید، بدون اینکه آن‌ها را به بارهای کوچک‌تر تقسیم کنید تا متناسب با خشک‌کن‌های کوچک‌تر شما باشد، یا آخرین تکه‌های لباس خانه‌تان را پر کنید. فضای داخلی یدکی با قفسه برای خشک کردن هوا (به من اعتماد کنید، زیر شلواری که چکه می کند، در حالی که به سمت پایین راهرو می روید، به سرعت قدیمی می شود).

فناوری برای نجات!

خوشبختانه، برخی از تولیدکنندگان ماشین لباسشویی ویژگی‌های خاصی را در مدل‌های بزرگ‌تر خود اضافه می‌کنند تا به رفع برخی از کاستی‌های سنتی کمک کنند و در عین حال به شما امکان می‌دهند از مزایای آن‌ها لذت ببرید.

ماشین لباسشویی الکترولوکس 8.5 کیلوگرمی EWF14822

ماشین‌های لباسشویی بزرگ جدیدتر اغلب شامل چرخه‌های شستشوی تخصصی متنوعی برای مراقبت بهتر از انواع مختلف لباس‌ها مانند لباس‌های ورزشی، پشمی یا جین هستند. یافتن حالت Eco در میان این گزینه‌ها غیرعادی نیست، که استفاده ماشین لباسشویی از برق و آب را به حداقل می‌رساند و در عین حال لباس‌های شما را تمیز می‌کند. با این حال، در برخی از واشرها ممکن است اتمام این حالت Eco کمی بیشتر از یک چرخه شستشوی معمولی طول بکشد.

اگر صحبت از زمان شستشو شد، اگر ماشین لباسشویی بزرگ شما برای تمیز کردن لباس‌هایتان بیش از حد طول می‌کشد، ارزش آن را دارد که کنترل پنل را بررسی کنید تا ببینید چه تنظیماتی می‌توانید انجام دهید، مانند تغییر آبکشی، چرخش و سایر تنظیمات شستشو. نمایشگر الکترونیکی موجود در بسیاری از واشرهای جدید اغلب شمارش معکوس زمان چرخه باقی مانده را ارائه می دهد، بنابراین ببینید کدام تنظیمات می توانند به کاهش این زمان کمک کنند و در عین حال بهترین شستشوی ممکن را ارائه می دهند.

نکته قابل توجه چرخه سریع است که در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی جدید یافت می‌شود و می‌تواند به مدت 15 دقیقه کار کند. با این اوصاف، این چرخه‌ها به جای تمیز کردن کامل لباس‌های سایز کامل، فقط به چند لباس در یک زمان طراوت می‌دهند، بنابراین بهتر است به سرعت چند لباس با کثیف کم (مثلاً چند پیراهن تجاری) همراه داشته باشید. ) در کمترین زمان ممکن دوباره به گردش در می آید.

لباسشویی مناسب خود را تهیه کنید

به یاد داشته باشید که در مورد لوازم خانگی (به معنای واقعی کلمه و به معنای واقعی کلمه) "یک اندازه مناسب همه" وجود ندارد. حتی اگر یک ماشین لباسشویی فوق‌العاده بزرگ باشد و میلیون‌ها ویژگی فانتزی داشته باشد، باز هم ممکن است آن چیزی نباشد که خانواده شما به آن نیاز دارد.

حتما قبل از خرید یک ماشین لباسشویی جایگزین برای خانه خود تحقیق کنید تا مطمئن شوید که مدلی را انتخاب کرده اید که اندازه مناسبی دارد. 

  • ۰۱/۱۱/۰۱
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی