بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

۵۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

نکات خرید دستگاه فتوکپی

امروزه هر کسب و کاری نیاز به یک دستگاه کپی مناسب برای انجام امور چاپی دارد؛ دستگاهی که بتواند سفارشات چاپی را با کیفیت بالا انجام دهد، قطعاً مورد استقبال بیشتری نیز قرار خواهد گرفت. بهترین راه برای خرید دستگاه کپی مناسب برای شرکت این است که قبل از خرید، تمام برند های بازار را از نظر امکانات، ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه بررسی کنید، قیمت آن ها را یادداشت نمایید و سپس با یک انتخاب آگاهانه، بهترین نوع دستگاه کپی را خریداری کنید. مرکز ماشین های اداری کیومیتا، نکات مهمی را به شما معرفی می کند که بی شک برای خرید دستگاه کپی، مفید خواهند بود.

راهنمای انتخاب دستگاه کپی مناسب

1-یک مدل از انواع دستگاه کپی را انتخاب کنید

اگر قصد خرید دستگاه کپی برای مصارف خانگی یا استفاده در شرکت تجاری یا اداری را دارید و حجم برگه های چاپی شما بیشتر از 700 کپی در هر ماه است، بهتر است یکی از انواع دستگاه های کپی که مجهز به صفحه نمایشگر لمسی است را خریداری کنید. این نوع دستگاه ها قیمت کمتری دارند و ابعاد آن ها در مقایسه با سایر مدل های مشابه، کوچکتر است و فضای کمتری را اشغال می کنند. به طور مثال، یک دستگاه کپی مناسب با قابلیت های کپی، اسکن و پرینت به صورت سیاه و سفید، چیزی در حدود 150 دلار و مدل کپی رنگی آن در حدود 500 دلار قیمت دارد. کیفیت هر دو دستگاه بسیار عالی است. دستگاه های کپی جوهر افشان حدود 60 دلار گران تر هستند.

2-هدف از خرید دستگاه کپی و نوع کاربرد آن را مشخص کنید

بسیاری از انواع دستگاه کپی در بازار وجود دارند که در موارد متعدد به کار می روند. انواع دستگاه کپی لیزری و جوهرافشان، هر دو از نظر عملکردی بسیار عالی هستند اما تنها یکی از این مدل ها برای یک شرکت یا مجموعه کسب و کار مناسب است. دستگاه های کپی لیزری، ارزان تر هستند و برای کاربرد های اداری مناسب می باشند. خرید دستگاه کپی جوهر افشان به هیچ وجه برای استفاده در شرکت های بزرگ توصیه نمی شود.

در همین راستا، دستگاه های کپی دیجیتال در مقایسه با انواع آنالوگ آن، کاربرد بیشتری دارند. انواع دستگاه کپی رنگی، قیمت بالا تری داشته و البته مورد توجه اکثر شرکت های تبلیغاتی قرار گرفته اند. خرید دستگاه کپی رنگی چند کاره از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. برای خرید این دستگاه می توانید به مرکز ماشین های اداری کیومیتا مراجعه فرمایید.

3-دستگاه های کپی چند منظوره را به دقت بررسی کنید

برای خرید دستگاه کپی توصیه می کنیم بر روی دستگاه کپی چند کاره تمرکز کنید. تمام برند های بازار را بررسی کرده و خصوصیات آن ها را ارزیابی نمایید. مدل های جدید دستگاه های کپی، قابلیت اسکن و چاپ را نیز دارند. مزایا و معایب هر کدام را به طور مجزا در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. علی رغم اینکه دستگاه های کپی تک کاره، ارزان تر هستند اما اگر در ابتدای کار شما هزینه بیشتری برای خرید دستگاه کپی چند کاره بپردازید، در عوض قابلیت های بیشتری را نیز در اختیار خواهید داشت و سرعت کار های شما افزایش خواهد یافت.

4-حجم کپی در یک ماه را به طور متوسط تعیین کنید

خرید دستگاه کپی باید متناسب با نیاز های چاپی شما انجام شود. این کار باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. برای این کار می توانید حجم کاری خود را در طول 6 ماه گذشته بررسی کنید و میانگین برگه هایی را که در هر ماه آن ها را کپی کردید، یادداشت کنید. سپس مقدار به دست آمده را در عدد 2/1 ضرب کنید تا کارآیی کلی چاپ به دست بیاید. آن زمان دقیقاً می توانید یک دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

5-سرعت دستگاه کپی را در چاپ بررسی کنید

نکته دیگری که در خرید دستگاه کپی باید به آن توجه کنید، سرعت چاپ دستگاه است. قطعاً دستگاه هایی که سرعت بالا تری دارند باید برای شرکت های بزرگ خریداری شوند. دستگاه کپی که قادر باشد به طور متوسط 11 تا 20 صفحه در هر دقیقه کپی کند، برای کسب و کار های کوچک و خانه ها مناسب است؛ دستگاه کپی با سرعت چاپ 21 تا 30 صفحه در دقیقه، اکثراً برای شرکت هایی به کار می رود که در هر ماه حدود 6000 برگه را باید چاپ کنند.

برای انواع دستگاه کپی با سرعت چاپ 31 تا 44 صفحه در هر دقیقه، در هر ماه می توان تا تعداد 12000 کپی را انجام داد و مدل هایی که بتوانند تعداد 45 تا 60 صفحه در هر دقیقه کپی کنند، در شرکت های بزرگ به کار می روند. دستگاه کپی با سرعت چاپ 70 تا 90 صفحه در هر دقیقه، برای شرکت های تبلیغاتی با حجم بالای چاپ مناسب است.

6-ابعاد برگه های چاپی با دستگاه های کپی را بررسی کنید

مرکز ماشین های اداری کیومیتا معتقد است، دستگاهی برای چاپ برگه مناسب تر است که قابلیت چاپ در ابعاد مختلف را داشته باشد. خرید دستگاه کپی با قیمت مناسب و توانایی های منحصر به فرد در چاپ سایز های A5 ،A4 ،A3 ،A6 ،B5 ،B6 و ... بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

قطعات دستگاه فتوکپی را از کپی تک بخواهید.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

 

 فروشگاه پرینتر فردوسی

بدنبال خرید یک فروشگاه مطمئن در محله فردوسی برای خرید پرینتر می باشید ؟

نمیدانید چه نوع پرینتری باید بخرید ؟

با مقاله ما همراه باشید

انتخاب و خرید بهترین پرینتر با توجه به نیاز‌‌های کاری و سلیقه‌های فردی انجام می‌شود و بی شک کسی در این راه موفق خواهد شد که با آگاهی کامل از این دستگاه‌ها اقدام نماید. متخصصان با تجربه مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا به تمام متقاضیان توصیه می‌کند قبل از اقدام به خرید، ابتدا تمام خصوصیاتی را که از یک پرینتر در ذهن دارند بر روی یک کاغذ یادداشت و سپس به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنند. این مجموعه تجاری با تشخیص نیاز‌‌های چاپی بازار، به صورت کاملاً تخصصی در حوزه تأمین این محصول فعالیت دارد.

در تعریف کلی در مورد پرینتر می‌توان گفت یکی از تجهیزات جانبی و پر کاربرد کامپیوتر و لپ‌تاپ است که توسط رایانه، متون و تصاویر را روی کاغذ چاپ می‌کند. دستگاهی که امروزه در ادارات و شرکت‌های بزرگ و کوچک و حتی برای مصارف خانگی کاربرد دارد. این چاپگر‌ها در تنوعی از مدل‌ها و برند‌ها در بازار موجود هستند که هر کدام قابلیت و ویژگی‌های متنوعی دارند. بیشتر کاربران در هنگام خرید این دستگاه دچار مشکل می‌شوند و انتخاب و خرید برایشان سخت است، پس بهتر است قبل از بررسی همه مدل‌ها، نیاز‌ها و ملاک‌های خود بررسی نمایید. برای مثال اگر سرعت و کیفیت برایتان مهم است پس به دنبال پرینتری باشید که دارای سرعت و کیفیت بالایی باشد. از برند‌های معتبر تولید این محصول می‌توان به اچ پی، اپسون، سامسونگ، کانن، برادر، اکسیوم و ریکو اشاره نمود.

انواع چاپگر‌ها از نظر نوع چاپ

هر مصرف کننده بر اساس نیاز‌های خود پرینتر مناسب را انتخاب می‌نماید. بعضی از آنها مناسب عکاس‌ها بوده و بعضی دیگر فقط برای مصارف خانگی کاربرد دارند. به طور کلی این دستگاه به پنج دسته لیزری، سوزنی، جوهر افشان، سه بعدی و عکاسی دسته بندی شده‌اند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های آنها می‌پردازیم.

پرینتر لیزری 

پرینتر لیزری توسط زیراکس در دهه 1960 و زمانی که ایده استفاده از لیزر برای کشیدن تصاویر بر روی درام دستگاه کپی برای اولین بار مورد توجه قرار گرفت، توسعه یافت. پرینتر‌های لیزری هنوز به طور گسترده در دفاتر بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا به طور سنتی کارآمد‌‌تر از چاپگر‌های جوهرافشان هستند. این چاپگر بیشتر در ادارات و شرکت‌هایی که حجم کاری بالایی دارند مشاهده می‌شود زیرا قادر است صفحات زیادی در مدت زمان بسیار کمی چاپ نماید. هزینه مواد مصرفی آن بسیار پایین بوده که در برخی از مدل‌ها به طور پیوسته می‌تواند ماهانه تا 20000 هزار صفحه را چاپ نماید. چاپگر‌های لیزری در چند مدل تک کاره، سه کاره و چهار کاره تولید شده‌اند. در مدل تک کاره دستگاه فقط قادر است عملیات چاپ را برای شما انجام دهد که در برخی رنگی بوده یعنی چاپ به صورت چند رنگ بوده و در بعضی که سیاه و سفید است اسناد فقط به صورت سیاه و سفید چاپ می‌شوند. در مدل سه کاره به شما این امکان را می‌دهد که به صورت همزمان عملیات چاپ، کپی و اسکن را انجام دهید که در اینجا هم مانند مدل قبل به صورت رنگی و سیاه و سفید موجود است. مدل چهار کاره که کامل‌ترین دستگاه است قابلیت همزمان پرینت، کپی اسکن و فکس را برای شما فراهم می‌کند که گاهی به آن پرینتر همه کاره یا چند منظوره هم می‌گویند. از معایب این دستگاه می‌توان به هزینه بالا آن اشاره کرد.

خرید پرینتر لیزری LASER PRINTER

پرینتر جوهر افشان

پرینتر‌های جوهرافشان یکی از رایج‌ترین انواع چاپگر‌هایی هستند که در محیط‌های حرفه ای و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فناوری چاپ جوهر افشان که در دهه 1950 توسعه یافت، امروزه به دلیل مزایا و معایب بسیار زیاد، همچنان محبوبیت زیادی دارد. این چاپگر قادر است تصاویر را با کیفیت بالا چاپ کند اما اسناد و نوشته‌ها را مانند عکس واضح چاپ نمی‌کند. سرعت این دستگاه نسبت به مدل لیزری پایین‌تر بوده و برای شرکت‌هایی که حجم کاری متوسطی دارند پیشنهاد می‌شود. چاپ این دستگاه به دلیل اینکه از جوهر استفاده می‌شود، بعد از مدت کوتاهی به دلیل عدم استفاده از آن خشک می‌شود که مجدد مجبور خواهید بود جوهر آن را تعویض نمایید و همچنین در صورت مصرف زیاد چاپ ممکن است جوهر آن زود تمام شود. بنابراین در صورتی که حجم کاری شما بالا است این دستگاه پیشنهاد نمی‌شود و برای مصارف خانگی هم با حجم کاری متوسط بسیار کارآمد خواهد بود. این دستگاه مانند لیزری در سه مدل تک کاره، سه کاره و چهار کاره ارائه شده و از نظر قیمت نسبت به لیزری بسیار پایین است.

خرید چاپگر جوهر افشان INK PRINTER

پرینتر سوزنی

پرینتر سوزنی قدیمی‌ترین نوع چاپگر‌های موجود در بازار هستند که در بانک‌ها برای چاپ فیش، چک، دفترچه حساب، سند حسابداری و فاکتور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسبت به مدل‌های دیگر بسیار قیمت پایینی دارند. از معایب این دستگاه سر و صدایی است که هنگام کار کردن با آن به گوش می‌رسد.

انواع پرینتر سوزنی در کیومیتا

پرینتر سه بعدی

 چاپگر 3D دستگاهی است که قادر بوده اجسام را با هر شکل و پیچیدگی از طریق نرم افزار‌های سه بعدی طراحی و بعد از طریق پرینتر چاپ کند. عملکرد آن مانند چاپگر‌های معمولی سریع نبوده. طراحی آن از طریق مایعی به نام فتو ری اکتیو و یا با اشعه و بین 6 تا 12 ساعت زمان می‌برد. با استفاده از این پرینتر می‌توانید همه ابتکار‌های ذهن خود را به صورت یک جسم طراحی و پیاده سازی نمایید. از کاربرد‌های آن می‌توان درصنایع تجهیزات پزشکی، طلا سازی، معماری، خودرو سازی و هوا و فضا اشاره کرد. در مجموع می‌توان گفت یکی از هیجان انگیز‌‌ترین پیشرفت‌ها در تاریخ فناوری چاپ، چاپ سه بعدی برای کاربران حرفه ای است. 

پرینتر سه بعدی چیست و چه کاربردی دارد

 

پرینتر چاپ عکس

در صورتی که بیشتر با چاپ عکس‌ها سر و کار دارید و می‌خواهید آن را در خانه و با پرینتر شخصی انجام دهید بهتر است چاپگر مخصوص عکس را خریداری نمایید. این دستگاه فقط تصاویر را با کیفیت بسیار بالا پرینت می‌نماید. نکته مهمی که باید به آن توجه نمایید این است که کاغذ‌های مصرفی و کارتریج آن گران هستند. شرکت کیومیتا یکی از عرضه کنندگان پرینتر‌های چاپ عکس  با قیمت و کیفیت مناسب است. 

پرینتر مخصوص چاپ عکس و تصاویر گرافیکی

راهنمای خرید پرینتر خانگی

افرادی که قصد خرید یک چاپگر خانگی مناسب را دارند پیشنهاد می‌شود این مطالب را در ادامه دنبال کنند. به علت برند‌های متنوع پرینتر‌های خانگی در بازار خریداران ممکن است در انتخاب با مشکلاتی رو به رو شوند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

اولین سوالی که در ذهن هر مصرف کننده به وجود می‌آید این است که پرینتر‌های لیزری مناسب هستند یا جوهر افشان. در مورد این سوال باید بگوییم که چاپگر‌های جوهر افشان عکس‌ها را با کیفت بالا‌‌‌تری برای شما چاپ می‌کند و از نظر قیمت مناسب است. اما چاپگر‌های لیزری گران قیمت‌تر هستند و سرعت بالایی در چاپ دارند و از نظر مواد مصرفی مقرون و به صرفه است. در صورتی به دنبال چاپ عکس‌های با کیفیت هستید پس بهتر است از مدل جوهر افشان استفاده نمایید. در صورتی که در خانه بیشتر چاپ جزوه، مقاله و غیره دارید مدل لیزری مناسب‌تر بوده، زیرا متون را با کیفیت بالا و خوانا چاپ می‌کند.

شما کاربران محترم در صورتی که نتوانستید پرینتر مناسب با نیازتان را تهیه نمایید می‌توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین در ارتباط باشید. تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مشخصات یک پرینتر ایده آل چیست؟

تعداد نقطه در هر اینچ (DPI)

واحد dpi یا تعداد نقطه در هر اینچ، معیاری از رزولوشن چاپ در بهترین پرینتر است. هر چه عدد dpi بیشتر باشد به این معنی است که پرینتر از رزولوشن چاپ بسیار عالی برخوردار است.

 به طور مثال، عدد‌های 300، 360، 1200، 1440 و غیره برای مقادیر dpi یا همان کیفیت چاپ وجود دارند. رزولوشن بالا‌‌تر موجب افزایش کیفیت تصاویر چاپی با این دستگاه ها می‌شود.

یکی از فواید رزولوشن بالا  امکان نمایش جزئیات بیشتر در تصاویر است. البته باید خاطر نشان کرد رزولوشن، تنها عامل تشخیص بهترین پرینتر در بازار نیست و باید عوامل دیگری را در این زمینه بررسی کرد که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

سرعت چاپ پرینتر

یکی از پارامتر هایی که در انتخاب به آن توجه می‌شود، سرعت چاپ تصاویر و اسناد است. سرعت چاپ در پرینتر معمولاً بر اساس دو واحد متفاوت cpm و ppm بیان می‌شود؛ cpm به معنای تعداد کاراکتر در هر دقیقه و ppm به معنای تعداد صفحه در هر دقیقه است که توسط پرینتر چاپ می‌شود.

با توجه به توضیحات فوق، بهترین پرینتر، پرینتری است که سرعت بالا‌‌تری داشته باشد، یعنی بتواند تعداد صفحات بیشتری را در هر دقیقه چاپ کند. امروزه شاهد آن هستیم که محصولات متنوعی از این دستگاه ها در مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا به مشتریان ارائه می‌شوند که دارای سرعت چاپ متفاوت هستند. کاربران بر اساس نیاز کاری خود یکی از انواع را خریداری می‌کنند.

در مورد سرعت چاپ توجه به یک عامل ضروری است؛ فناوری‌های چاپ یک طرفه یا دو طرفه، طراحی چاپ لیزری یا جوهر افشان و یا سرعت خروج اولین برگه چاپی، سایر پارامتر‌های مؤثر در قیمت‌های نهایی هستند.

حافظه داخلی

بهترین پرینتر، دستگاهی است که حافظه بیشتری برای ذخیره سازی اسناد و تصاویر چاپی داشته باشد. معمولاً حافظه دستگاه به دو شکل کیلوبایت و مگابایت بیان می‌شوند. البته انواع پرینتر‌های خانگی اغلب حافظه ذخیره سازی اطلاعات را ندارند.

بسیاری از انواع پرینتر که در کسب و کار‌ها و مشاغل بزرگ استفاده می‌شوند دارای حافظه‌های 32، 128، 256، یا 512 مگابایتی هستند و جالب است بدانید پرینتر‌های پیشرفته قابلیت ذخیره سازی تا 1 گیگا بایت را نیز دارند.

از نظر کارشناسان مرکز ماشین های اداری کیومیتا، بهترین پرینتر باید حافظه‌های جانبی را به خوبی پشتیبانی کند و تصاویر را با گرافیک بالا چاپ نماید.

تعداد چاپ در هر ماه

یکی از خصوصیات بهترین پرینتر این است که دستگاه بتواند در یک ماه، تعداد برگه های بیشتری را با کیفیت اصلی چاپ کند. انواع پرینتر های بازار قادر هستند در یک چرخه کاری تعداد متفاوت برگه را در یک دوره چاپ کنند؛ به طور مثال، تعداد 5000، 20000 و یا 100000 برگه در هر ماه، مقادیر رایجی هستند که برای مدل های مختلف این دستگاه ها ثبت شده‌اند. انتخاب چرخه عملیاتی بیشتر به معنای خرید بهتر است.

قابلیت اتصال به شبکه پرینتر

همه مدل پرینتر‌هایی که در بازار وجود دارند توسط یک کابل اتصال USB به رایانه متصل می‌شوند اما بهترین پرینتر، دستگاهی است که بتواند به شبکه اینترنت و بی سیم متصل شده و از این طریق تصاویر و اسناد را چاپ کند. این نوع محصولات اغلب برای شرکت‌های اداری و تجاری مناسب هستند. بهترین پرینتر با قابلیت اتصال به شبکه اینترنت هنوز هم مشتریان خاص خود را در مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا دارد.

ظرفیت نگهداری برگه چاپ در سینی پرینتر

هر پرینتر قادر است به طور متوسط تا تعداد 150 برگه را در قسمت مخصوص برگه چاپ، نگهداری کند. بهترین پرینتر، پرینتری است که دارای ظرفیت بیشتری برای قرار دادن برگه در دستگاه باشد. همچنین دارای امکان چاپ برگه در اندازه های متنوع است.

قابلیت چاپ دوطرفه به صورت خودکار

بهترین پرینتر، دستگاهی است که قادر باشد چاپ دو طرف را به صورت کاملاً خودکار برای کاربران اجرا کند. بسیاری از پرینتر‌های معمولی را باید به صورت دستی تنظیم کرد تا بتواند برگه‌های دو رو را چاپ کند. چاپ خودکار زمان پرینت را کاهش می‌دهد. برای خرید می‌توانید به مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا مراجعه نمایید.

خرید پرینتر

برای خرید و مقایسه انواع پرینتر‌ ها با یکدیگر سری به فروشگاه اینترنتی کپی تک بزنید و مدل مورد نظر خود را میان هزاران کالا با بهترین قیمت و کیفیت همراه با گارانتی خریداری کنید.

همچنین همواره میتوانید قطعات و لوازم جانبی پرینتر را از کپی تک تهیه کنید.

 

معرفی محله فردوسی

ابوالقاسم فردوسی طوسی (۳۲۹۴۱۶ هجری قمری) شاعر حماسه‌سرای ایرانی و سرایندهٔ شاهنامه، حماسهٔ ملی ایران، است. فردوسی را بزرگ‌ترین سرایندهٔ پارسی‌گو دانسته‌اند[۱] که از شهرت جهانی برخوردار است. فردوسی را حکیم سخن و حکیم طوس گویند.

پژوهشگران سرودن شاهنامه را برپایهٔ شاهنامهٔ ابومنصوری از زمان سی سالگی فردوسی می‌دانند. تنها سروده‌ای که روشن شده از اوست، خود شاهنامه است. شاهنامه پرآوازه‌ترین سرودهٔ فردوسی و یکی از بزرگ‌ترین نوشته‌های ادبیات کهن پارسی است. فردوسی شاهنامه را در ۳۸۴ ه‍.ق، سه سال پیش از برتخت‌نشستن محمود، به‌پایان برد و در ۲۵ اسفند ۴۰۰ ه‍.ق برابر با ۸ مارس ۱۰۱۰ م، در هفتاد و یک سالگی، تحریر دوم را به انجام رساند. سروده‌های دیگری نیز به فردوسی منتسب شده‌اند، که بیشترشان بی‌پایه هستند. نامورترین آن‌ها به صورت مثنوی به نام یوسف و زلیخا است. سرودهٔ دیگری که از فردوسی دانسته شده، هجونامه‌ای در نکوهش سلطان محمود غزنوی است. برابر کتابشناسی فردوسی و شاهنامه، گردآوری ایرج افشار، با به‌شمارآوردن سروده‌های منسوب به فردوسی مانند یوسف و زلیخا تا سال ۱۳۸۵، تعداد ۵۹۴۲ اثر گوناگون در این سال‌ها نوشته شده‌است

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

 

 

 فروشگاه پرینتر تهران

بدنبال خرید یک فروشگاه مطمئن در محله تهران برای خرید پرینتر می باشید ؟

نمیدانید چه نوع پرینتری باید بخرید ؟

با مقاله ما همراه باشید

انتخاب و خرید بهترین پرینتر با توجه به نیاز‌‌های کاری و سلیقه‌های فردی انجام می‌شود و بی شک کسی در این راه موفق خواهد شد که با آگاهی کامل از این دستگاه‌ها اقدام نماید. متخصصان با تجربه مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا به تمام متقاضیان توصیه می‌کند قبل از اقدام به خرید، ابتدا تمام خصوصیاتی را که از یک پرینتر در ذهن دارند بر روی یک کاغذ یادداشت و سپس به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنند. این مجموعه تجاری با تشخیص نیاز‌‌های چاپی بازار، به صورت کاملاً تخصصی در حوزه تأمین این محصول فعالیت دارد.

در تعریف کلی در مورد پرینتر می‌توان گفت یکی از تجهیزات جانبی و پر کاربرد کامپیوتر و لپ‌تاپ است که توسط رایانه، متون و تصاویر را روی کاغذ چاپ می‌کند. دستگاهی که امروزه در ادارات و شرکت‌های بزرگ و کوچک و حتی برای مصارف خانگی کاربرد دارد. این چاپگر‌ها در تنوعی از مدل‌ها و برند‌ها در بازار موجود هستند که هر کدام قابلیت و ویژگی‌های متنوعی دارند. بیشتر کاربران در هنگام خرید این دستگاه دچار مشکل می‌شوند و انتخاب و خرید برایشان سخت است، پس بهتر است قبل از بررسی همه مدل‌ها، نیاز‌ها و ملاک‌های خود بررسی نمایید. برای مثال اگر سرعت و کیفیت برایتان مهم است پس به دنبال پرینتری باشید که دارای سرعت و کیفیت بالایی باشد. از برند‌های معتبر تولید این محصول می‌توان به اچ پی، اپسون، سامسونگ، کانن، برادر، اکسیوم و ریکو اشاره نمود.

انواع چاپگر‌ها از نظر نوع چاپ

هر مصرف کننده بر اساس نیاز‌های خود پرینتر مناسب را انتخاب می‌نماید. بعضی از آنها مناسب عکاس‌ها بوده و بعضی دیگر فقط برای مصارف خانگی کاربرد دارند. به طور کلی این دستگاه به پنج دسته لیزری، سوزنی، جوهر افشان، سه بعدی و عکاسی دسته بندی شده‌اند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های آنها می‌پردازیم.

پرینتر لیزری 

پرینتر لیزری توسط زیراکس در دهه 1960 و زمانی که ایده استفاده از لیزر برای کشیدن تصاویر بر روی درام دستگاه کپی برای اولین بار مورد توجه قرار گرفت، توسعه یافت. پرینتر‌های لیزری هنوز به طور گسترده در دفاتر بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا به طور سنتی کارآمد‌‌تر از چاپگر‌های جوهرافشان هستند. این چاپگر بیشتر در ادارات و شرکت‌هایی که حجم کاری بالایی دارند مشاهده می‌شود زیرا قادر است صفحات زیادی در مدت زمان بسیار کمی چاپ نماید. هزینه مواد مصرفی آن بسیار پایین بوده که در برخی از مدل‌ها به طور پیوسته می‌تواند ماهانه تا 20000 هزار صفحه را چاپ نماید. چاپگر‌های لیزری در چند مدل تک کاره، سه کاره و چهار کاره تولید شده‌اند. در مدل تک کاره دستگاه فقط قادر است عملیات چاپ را برای شما انجام دهد که در برخی رنگی بوده یعنی چاپ به صورت چند رنگ بوده و در بعضی که سیاه و سفید است اسناد فقط به صورت سیاه و سفید چاپ می‌شوند. در مدل سه کاره به شما این امکان را می‌دهد که به صورت همزمان عملیات چاپ، کپی و اسکن را انجام دهید که در اینجا هم مانند مدل قبل به صورت رنگی و سیاه و سفید موجود است. مدل چهار کاره که کامل‌ترین دستگاه است قابلیت همزمان پرینت، کپی اسکن و فکس را برای شما فراهم می‌کند که گاهی به آن پرینتر همه کاره یا چند منظوره هم می‌گویند. از معایب این دستگاه می‌توان به هزینه بالا آن اشاره کرد.

خرید پرینتر لیزری LASER PRINTER

پرینتر جوهر افشان

پرینتر‌های جوهرافشان یکی از رایج‌ترین انواع چاپگر‌هایی هستند که در محیط‌های حرفه ای و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فناوری چاپ جوهر افشان که در دهه 1950 توسعه یافت، امروزه به دلیل مزایا و معایب بسیار زیاد، همچنان محبوبیت زیادی دارد. این چاپگر قادر است تصاویر را با کیفیت بالا چاپ کند اما اسناد و نوشته‌ها را مانند عکس واضح چاپ نمی‌کند. سرعت این دستگاه نسبت به مدل لیزری پایین‌تر بوده و برای شرکت‌هایی که حجم کاری متوسطی دارند پیشنهاد می‌شود. چاپ این دستگاه به دلیل اینکه از جوهر استفاده می‌شود، بعد از مدت کوتاهی به دلیل عدم استفاده از آن خشک می‌شود که مجدد مجبور خواهید بود جوهر آن را تعویض نمایید و همچنین در صورت مصرف زیاد چاپ ممکن است جوهر آن زود تمام شود. بنابراین در صورتی که حجم کاری شما بالا است این دستگاه پیشنهاد نمی‌شود و برای مصارف خانگی هم با حجم کاری متوسط بسیار کارآمد خواهد بود. این دستگاه مانند لیزری در سه مدل تک کاره، سه کاره و چهار کاره ارائه شده و از نظر قیمت نسبت به لیزری بسیار پایین است.

خرید چاپگر جوهر افشان INK PRINTER

پرینتر سوزنی

پرینتر سوزنی قدیمی‌ترین نوع چاپگر‌های موجود در بازار هستند که در بانک‌ها برای چاپ فیش، چک، دفترچه حساب، سند حسابداری و فاکتور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسبت به مدل‌های دیگر بسیار قیمت پایینی دارند. از معایب این دستگاه سر و صدایی است که هنگام کار کردن با آن به گوش می‌رسد.

انواع پرینتر سوزنی در کیومیتا

پرینتر سه بعدی

 چاپگر 3D دستگاهی است که قادر بوده اجسام را با هر شکل و پیچیدگی از طریق نرم افزار‌های سه بعدی طراحی و بعد از طریق پرینتر چاپ کند. عملکرد آن مانند چاپگر‌های معمولی سریع نبوده. طراحی آن از طریق مایعی به نام فتو ری اکتیو و یا با اشعه و بین 6 تا 12 ساعت زمان می‌برد. با استفاده از این پرینتر می‌توانید همه ابتکار‌های ذهن خود را به صورت یک جسم طراحی و پیاده سازی نمایید. از کاربرد‌های آن می‌توان درصنایع تجهیزات پزشکی، طلا سازی، معماری، خودرو سازی و هوا و فضا اشاره کرد. در مجموع می‌توان گفت یکی از هیجان انگیز‌‌ترین پیشرفت‌ها در تاریخ فناوری چاپ، چاپ سه بعدی برای کاربران حرفه ای است. 

پرینتر سه بعدی چیست و چه کاربردی دارد

 

پرینتر چاپ عکس

در صورتی که بیشتر با چاپ عکس‌ها سر و کار دارید و می‌خواهید آن را در خانه و با پرینتر شخصی انجام دهید بهتر است چاپگر مخصوص عکس را خریداری نمایید. این دستگاه فقط تصاویر را با کیفیت بسیار بالا پرینت می‌نماید. نکته مهمی که باید به آن توجه نمایید این است که کاغذ‌های مصرفی و کارتریج آن گران هستند. شرکت کیومیتا یکی از عرضه کنندگان پرینتر‌های چاپ عکس  با قیمت و کیفیت مناسب است. 

پرینتر مخصوص چاپ عکس و تصاویر گرافیکی

راهنمای خرید پرینتر خانگی

افرادی که قصد خرید یک چاپگر خانگی مناسب را دارند پیشنهاد می‌شود این مطالب را در ادامه دنبال کنند. به علت برند‌های متنوع پرینتر‌های خانگی در بازار خریداران ممکن است در انتخاب با مشکلاتی رو به رو شوند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

اولین سوالی که در ذهن هر مصرف کننده به وجود می‌آید این است که پرینتر‌های لیزری مناسب هستند یا جوهر افشان. در مورد این سوال باید بگوییم که چاپگر‌های جوهر افشان عکس‌ها را با کیفت بالا‌‌‌تری برای شما چاپ می‌کند و از نظر قیمت مناسب است. اما چاپگر‌های لیزری گران قیمت‌تر هستند و سرعت بالایی در چاپ دارند و از نظر مواد مصرفی مقرون و به صرفه است. در صورتی به دنبال چاپ عکس‌های با کیفیت هستید پس بهتر است از مدل جوهر افشان استفاده نمایید. در صورتی که در خانه بیشتر چاپ جزوه، مقاله و غیره دارید مدل لیزری مناسب‌تر بوده، زیرا متون را با کیفیت بالا و خوانا چاپ می‌کند.

شما کاربران محترم در صورتی که نتوانستید پرینتر مناسب با نیازتان را تهیه نمایید می‌توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین در ارتباط باشید. تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مشخصات یک پرینتر ایده آل چیست؟

تعداد نقطه در هر اینچ (DPI)

واحد dpi یا تعداد نقطه در هر اینچ، معیاری از رزولوشن چاپ در بهترین پرینتر است. هر چه عدد dpi بیشتر باشد به این معنی است که پرینتر از رزولوشن چاپ بسیار عالی برخوردار است.

 به طور مثال، عدد‌های 300، 360، 1200، 1440 و غیره برای مقادیر dpi یا همان کیفیت چاپ وجود دارند. رزولوشن بالا‌‌تر موجب افزایش کیفیت تصاویر چاپی با این دستگاه ها می‌شود.

یکی از فواید رزولوشن بالا  امکان نمایش جزئیات بیشتر در تصاویر است. البته باید خاطر نشان کرد رزولوشن، تنها عامل تشخیص بهترین پرینتر در بازار نیست و باید عوامل دیگری را در این زمینه بررسی کرد که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

سرعت چاپ پرینتر

یکی از پارامتر هایی که در انتخاب به آن توجه می‌شود، سرعت چاپ تصاویر و اسناد است. سرعت چاپ در پرینتر معمولاً بر اساس دو واحد متفاوت cpm و ppm بیان می‌شود؛ cpm به معنای تعداد کاراکتر در هر دقیقه و ppm به معنای تعداد صفحه در هر دقیقه است که توسط پرینتر چاپ می‌شود.

با توجه به توضیحات فوق، بهترین پرینتر، پرینتری است که سرعت بالا‌‌تری داشته باشد، یعنی بتواند تعداد صفحات بیشتری را در هر دقیقه چاپ کند. امروزه شاهد آن هستیم که محصولات متنوعی از این دستگاه ها در مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا به مشتریان ارائه می‌شوند که دارای سرعت چاپ متفاوت هستند. کاربران بر اساس نیاز کاری خود یکی از انواع را خریداری می‌کنند.

در مورد سرعت چاپ توجه به یک عامل ضروری است؛ فناوری‌های چاپ یک طرفه یا دو طرفه، طراحی چاپ لیزری یا جوهر افشان و یا سرعت خروج اولین برگه چاپی، سایر پارامتر‌های مؤثر در قیمت‌های نهایی هستند.

حافظه داخلی

بهترین پرینتر، دستگاهی است که حافظه بیشتری برای ذخیره سازی اسناد و تصاویر چاپی داشته باشد. معمولاً حافظه دستگاه به دو شکل کیلوبایت و مگابایت بیان می‌شوند. البته انواع پرینتر‌های خانگی اغلب حافظه ذخیره سازی اطلاعات را ندارند.

بسیاری از انواع پرینتر که در کسب و کار‌ها و مشاغل بزرگ استفاده می‌شوند دارای حافظه‌های 32، 128، 256، یا 512 مگابایتی هستند و جالب است بدانید پرینتر‌های پیشرفته قابلیت ذخیره سازی تا 1 گیگا بایت را نیز دارند.

از نظر کارشناسان مرکز ماشین های اداری کیومیتا، بهترین پرینتر باید حافظه‌های جانبی را به خوبی پشتیبانی کند و تصاویر را با گرافیک بالا چاپ نماید.

تعداد چاپ در هر ماه

یکی از خصوصیات بهترین پرینتر این است که دستگاه بتواند در یک ماه، تعداد برگه های بیشتری را با کیفیت اصلی چاپ کند. انواع پرینتر های بازار قادر هستند در یک چرخه کاری تعداد متفاوت برگه را در یک دوره چاپ کنند؛ به طور مثال، تعداد 5000، 20000 و یا 100000 برگه در هر ماه، مقادیر رایجی هستند که برای مدل های مختلف این دستگاه ها ثبت شده‌اند. انتخاب چرخه عملیاتی بیشتر به معنای خرید بهتر است.

قابلیت اتصال به شبکه پرینتر

همه مدل پرینتر‌هایی که در بازار وجود دارند توسط یک کابل اتصال USB به رایانه متصل می‌شوند اما بهترین پرینتر، دستگاهی است که بتواند به شبکه اینترنت و بی سیم متصل شده و از این طریق تصاویر و اسناد را چاپ کند. این نوع محصولات اغلب برای شرکت‌های اداری و تجاری مناسب هستند. بهترین پرینتر با قابلیت اتصال به شبکه اینترنت هنوز هم مشتریان خاص خود را در مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا دارد.

ظرفیت نگهداری برگه چاپ در سینی پرینتر

هر پرینتر قادر است به طور متوسط تا تعداد 150 برگه را در قسمت مخصوص برگه چاپ، نگهداری کند. بهترین پرینتر، پرینتری است که دارای ظرفیت بیشتری برای قرار دادن برگه در دستگاه باشد. همچنین دارای امکان چاپ برگه در اندازه های متنوع است.

قابلیت چاپ دوطرفه به صورت خودکار

بهترین پرینتر، دستگاهی است که قادر باشد چاپ دو طرف را به صورت کاملاً خودکار برای کاربران اجرا کند. بسیاری از پرینتر‌های معمولی را باید به صورت دستی تنظیم کرد تا بتواند برگه‌های دو رو را چاپ کند. چاپ خودکار زمان پرینت را کاهش می‌دهد. برای خرید می‌توانید به مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا مراجعه نمایید.

خرید پرینتر

برای خرید و مقایسه انواع پرینتر‌ ها با یکدیگر سری به فروشگاه اینترنتی کپی تک بزنید و مدل مورد نظر خود را میان هزاران کالا با بهترین قیمت و کیفیت همراه با گارانتی خریداری کنید.

همچنین همواره میتوانید قطعات و لوازم جانبی پرینتر را از کپی تک تهیه کنید

 

معرفی شهر تهران

تِهْران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر در برآورد سال هزار و چهارصد ویک بالغ بر ۹٬۰۳۹٬۰۰۰ تن جمعیت داشته‌است و براساس برآورد سال ۲۰۱۸ سازمان ملل متحد، ۳۸مین[۷][۸] شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا می‌باشد. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

 

از دید ناهمواری‌های طبیعی، تهران به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ایِ البرز تقسیم می‌شود و گسترهٔ کنونی آن از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌است. تهران دارای اقلیم نیمه‌خشک است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ تهران را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در تهران است.

تهران شهری با گوناگونی گروه‌های قومی است اما جمعیت خارجی آن کم است. به عنوان بزرگ‌ترین شهر فارسی‌زبان جهان، اکثریت مردم تهران را فارسی‌زبانان تشکیل می‌دهند و بیشتر مردم این شهر رسماً مسلمان و شیعهٔ دوازده‌امامی هستند. دیگر جوامع مذهبی در تهران شامل اهل سنت، بهائیان، زرتشتیان، مسیحیان و یهودیان می‌شود.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

نصب کابینت کرج

[caption id="attachment_3918" align="alignnone" width="300"]طراحی دکوراسیون پذیرایی کرج طراحی دکوراسیون پذیرایی کرج[/caption]

 

امروزه کابینت‌های ام دی اف به دلیل زیبایی ظاهری و ویژگی‌های خاص‌شان، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اما کارایی و زیبایی یک کابینت MDF (همچنین جنس‌های دیگر) تنها به مواد خام آن بستگی ندارد. مهارت و تجربه متخصصان کابینت سازی کرج و نصاب‌ها نیز نقش مهمی را در این میان ایفا می‌کند.

هدف ما در «خدمت از ما» این است که شما را به برترین سازنده و نصاب کابینت MDF در کرج وصل کنیم، تا کابینت‌های زیبا، کاربردی و متناسب با دکوراسیون داخلی منزل‌تان داشته باشید؛ آنهم بدون نیاز به پیدا کردن شماره نصاب کابینت و سایر دردسرهای دریافت خدمات به شکل سنتی!

 

در ادامه به سوالات رایج شما در رابطه با نصب کابینت در کرج پاسخ داده‌ایم. سوالاتی از جمله:

  • قیمت نصب کابینت MDF در کرج چقدر است؟
  • مزایای استفاده از خدمات نصب کابینت MDF در کرج چیست؟
  • یک نصاب کابینت MDF در کرج چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
  • چگونه می‌توان خدمات یک نصاب کابینت MDF در کرج را سفارش داد؟
  • کابینت ام دی اف بهتر است یا کابینت فلزی؟
  • خصوصیات چوب ام دی اف چیست؟

 

دستمزد نصاب کابینت در کرج چقدر است؟

برای تخمین حدود قیمت کابینت سازی در کرج و سایر شهرهای دیگر، لازم نیست با شماره کابینت ساز تماس بگیرید. برای برآورد دستمزد نصاب و کابینت کار تهران، می‌توانید همین حالا از متخصصان فعال در بازار کرج «خدمت از ما» به رایگان قیمت بگیرید.

 

عوامل موثر بر هزینه ساخت کابینت در کرج

مهمترین عواملی که بر هزینه نصب کابینت در کرج و ساخت آن تاثیر می‌گذارند، به شرح زیر است:

  • متریال مدنظر شما برای ساخت کابینت و قیمت آن در بازار تهران (چوب، ام دی اف، ممبران یا ...)
  • نوع و طرح کابینت‌های انتخابی شما (سوپرمارکتی، کمد ساده و ...)
  • تعداد و نوع یراق‌آلات استفاده شده
  • متراژ و تعداد کابینت‌ها

نهایتا اجرت ساخت، هزینه نصب و گاهی اوقات هزینه رفت‌وآمد نیز به این مبالغ اضافه می‌شود. نصاب کابینت کرج می‌تواند هزینه دقیق پروژه را پس از گفتگو با شما و بازدید از محل تخمین بزند.

 

مزایای دریافت خدمات کابینت سازی کرج از "خدمت از ما"

«خدمت از ما» برای استخدام نصاب کابینت تهران مراحل و فیلترهای متعددی را در نظر می‌گیرد تا برترین تیم دکوراسیون در تهران را به شما پیشنهاد دهد. شما با استفاده از خدمات کابینت سازی و نصب آن، از مزایای زیر در روند انجام کار بهره‌مند خواهید شد:

  • دسترسی به برترین متخصصان کابینت سازی کرج و نصاب کابینت در کرج
  • مشاهده قیمت‌های پیشنهادی قبل از ثبت نهایی درخواست و امکان مقایسه آنها با یکدیگر
  • به موقع رسیدن نصاب کابینت در محل (اعزام فوری در صورت نیاز به خدمات اورژانسی)
  • ارائه رقابتی‌ترین قیمت‌ها برای دستمزد نصاب و سازنده کابینت
  • اطمینان از مهارت متخصصان به کمک امکانات «خدمت از ما» مانند بررسی امتیازات و نظرات مشتریان پیشین
  • عدم دریافت هزینه اضافی شامل هزینه‌های پنهان، انعام و ...

 

 

 

کابینت ام دی اف بهتر است یا کابینت فلزی؟

کابینت های چوبی، علیرغم جذابیت منحصر به فردشان به مرور زمان می‌پوسند، حشرات در آن لانه می‌کنند، و تعمیرات آن هم هزینه بالایی می‌طلبد. به همین دلیل، بیشتر متخصصان کابینت سازی در کرج کابینت های فلزی یا کابینت های ام دی اف را توصیه می‌کنند.

برای اینکه بهتر بتوانید در این‌باره تصمیم بگیرید، در ادامه معایب و مزایای کابینت های فلزی و ام دی اف را بررسی کرده‌ایم:

 

کابینت فلزی

اگر تمایل دارید هزینه ساخت و استخدام نصاب کابینت در تهران کمترین میزان را داشته باشد، کابینت های فلزی را انتخاب کنید. البته این هزینه کم عواقب خاص خود را هم به همراه خواهد داشت، از جمله زنگ‌زدگی به دلیل رطوبت همیشگی آشپزخانه، (که شما را به رنگ‌آمیزی نیازمند خواهد کرد) و ایجاد سروصدای زیاد هنگام باز و بسته کردن در کمدها پس از مدتی تقریبا کوتاه.

اگر با شماره کابینت ساز و شماره نصاب کابینت هم برای مشاوره درباره کابینت فلزی تماس بگیرید، همین پاسخ را خواهید شنید. مگر اینکه سراغ نمونه‌ها گران‌تری مانند استیل بروید که چندان هم رایج نیستند.

 

 کابینت ام دی اف

رطوبت عملا تاثیری روی کابینت های ام دی اف ندارد. این کمدها در برابر حرارت هم مقاومت خوبی دارند، و هزینه تمام‌شده آنها نسبت به کابینت‌های تمام چوب بسیار معقول‌تر است. برای داشتن کابینت‌هایی با کارایی بالاتر، می‌توان بدنه کابینت را با فلز و در آن را، با ام دی اف طراحی کرد.

ویژگی‌های دیگری هم هست که کابینت MDF را از کابینت‌های فلزی و چوبی متمایز می‌کند:

  • ام دی اف برخلاف چوب طبیعی، با تغییر شرایط آب و هوایی و رطوبت دچار ترک و اعوجاج نخواهد شد.
  • به دلیل عدم استفاده از خرده‌چوب، ساختار کابینت ام دی اف کاملا صاف است. این مسئله نقاشی و تمیز کردن این کمدها را بسیار راحت می‌کند.
  • سهولت در سفارش ساخت و نصب کابینت MDF در تهران یکی دیگر از مزایای این متریال است. بدون وجود ریسک آسیب و شکستگی، می‌توان این کابینت‌ها را با تجهیزات خاص شکل داد و دریل کرد.
  • اگر در منطقه‌ای با رطوبت بالا زندگی می‌کنید، توصیه ما و نصاب کابینت در کرج به شما این است که از صفحات ام دی اف برای ساخت کابینت استفاده کنید. همان‌طور که بالاتر گفتیم، این متریال مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارد.
  • اگر علاقه زیادی به کابینت‌های چوبی دارید اما بودجه زیادی برای اینکار در نظر نگرفته‌اید، می‌توانید از خدمات نصب کابینت در تهران با ام دی اف استفاده کنید تا هزینه‌های شما کم شود.

 

 

 

کابینت سازی در کرج

اگر با شماره کابینت ساز (یا شماره نصاب کابینت فعال در چنین کارگاه‌هایی) تماس بگیرید و پس از آن با یک مرکز کابینت‌فروشی، متوجه تفاوت بزرگی خواهید شد.

برخلاف مراکز فروش کابینت، متخصصان کابینت سازی تهران به شما حق انتخاب از میان گزینه‌های بیشماری می‌دهند. و یکی از مهمترین انتخاب‌ها، امکان تهیه کابینت ارزان و باکیفیت با قیمت‌های بسیار مناسب است. به خصوص در پایتخت که هزینه امری مهم در دریافت انواع خدمات است.

بالاتر اشاره کردیم که اجرت کارگاه‌های کابینت سازی در تهران و نصاب کابینت در کرج به مواردی از جمله هزینه متریال، اجرت ساخت، هزینه نصب و ... بستگی دارد و دقیقا یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند قیمت نهایی را برای شما پایین بیاورد، مراجعه کارگاه‌های کابینت سازی کرج است.

در این صورت، شما مستقیما با سازنده‌های کابینت در ارتباط خواهید بود، و می‌توانید کاری باکیفیت را یا قیمتی مناسب‌تر از کارگاه‌های کابینت سازی کرج تحویل بگیرید.

 

چگونه با "خدمت از ما" به کابینت ساز و نصاب کابینت در کرج متصل شوید؟

 

پس از پاسخ به سوالات ابتدایی، 5 نصاب کابینت مبالغ پیشنهادی خود را بر اساس شرایط شما ارسال می کنند، بعد از دریافت مبالغ پیشنهادی و مقایسه آنها، می‌توانید مستقیما متخصص مورد نظر خودتان را نهایی کنید.

اما چرا پیش از آن از سایر قابلیت‌های «خدمت از ما» برای انتخاب آگاهانه‌تر استفاده نکنید؟ به پروفایل هر متخصص مراجعه کنید؛ گواهی‌ها و مدارک آنها را ببینید؛ و نظرات و امتیازات ثبت‌شده مشتریان پیشین آنها را بررسی کنید.

با کسب این اطلاعات، می‌توانید بهترین گزینه را برای نصب و کابینت سازی کرج انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در «خدمت از ما»، تمام این مراحل بدون دردسرهای شکل سنتی دریافت خدمات (پرس‌وجوهای متعدد، پیدا کردن شماره نصاب کابینت، تماس و پرسیدن قیمت، تماس مجدد با شماره کابینت ساز برای هماهنگی و ...) انجام می‌شود.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی روونتا مدل RQ3751

جاروبرقی روونتا مدل RQ3751

تعمیرات جاروبرقی روونتا مدل RQ3751 در سنترسرویس

ابعاد: ۴۱۰x290x275 سانتی‌متر
وزن: ۳٫۶ گرم
اقلام همراه محصول: ۳ نوع سری: پارویی فرش، گوشه‌گیر، پارویی سرامیک/پارکت

میزان صدا: ۷۹
قدرت موتور: ۷۵۰
طول کابل برق: ۶٫۲
ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
نوع جارو برقی: بدون کیسه
محدوده توان مصرفی: ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ وات
محدوده میزان صدا: ۷۰-۷۵ دسی بل
محدوده طول کابل برق: ۵ تا ۱۰ متر
تعداد سری: سه عدد

 

قطعات جاروبرقی روونتا را از قطعه بانک بخواهید.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

 تعمیرگاه لوازم خانگی بنی هاشم

تعمیرات لوازم خانگی
تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز سنتر سرویس تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران . تعمیرات لوازم خانگی شامل انواع یمایکروفر، جاروبرقی، مخلوط کن ٰ غذاساز ٰ بخارشوی ٰ جاروشارژی قهوه ساز اتو سرخ کن رند برقی همزن برقی پلوپز چای ساز خردکن کتری برقی و…

ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سالها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم

استفاده از قطعات و لوازم یدکی ارجینال و دارای گارانتی و همچنین ارائه خدمات تعمیرات در محل در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از جمله خصوصیات تعمیرگاه لوازم خانگی سنتر سرویس می باشد.

ما دارای شعب و نمایندگی های زیادی در تمامی نقاط استان تهران می باشیم و این ویژکی بهمراه انجام خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل کار را برای مشتریان ما تسهیل کرده و بسیاری از دغدغه های فکری این عزیزان را برطرف کرده.

ضمنا این مورد مهم را باید ذکر کنیم که پس از برقراری تماس با تعمیرگاه و درخواست تعمیرات، در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار ما با شما تماس گرفته

و قطعا الویت اول سرویس کار ما تعمیر لوازم خانگی شما می باشد که با کمترین هزینه ممکن مشکل دستگاه شما حل شود و تعویض قطعات به جهت داشتن هزینه بیشتر آخرین الویت کاری تعمیرکاران ما می باشد

اما اگر در آخر مجبور به این کار شدیم، با استفاده از قطعات ارجینال لوازم خانگی که از فروشگاه قطعه بانک تهیه میکنیم خیال شما را آسوده خواهیم کرد.

از اینکه به تعمیرگاه سنتر سرویس اعتماد می کنید سپاسگزاریم…

معرفی محله بنی هاشم

خیابان بنی هاشم یکی از خیابان های معروف تهران در محله کاظم آباد بوده که در منطقه ۴ تهران قرار دارد. خیابان بنی هاشم بورس کاشی و سرامیک و شیرآلات تهران است. قیمت خانه در خیابان بنی هاشم از سطح متوسط قیمت خانه در تهران بالاتر است ، چرا که این منطقه در کنار مناطق گران قیمتی مانند محله سید خندان و خواجه عبدالله انصاری قرار دارد.

خیابان بنی هاشم از خیابان های معروف محله کاظم آباد و خواجه عبدالله انصاری است. خیابان بنی هاشم در مجاورت تقاطع بزرگراه های سردار سلیمانی و بزرگراه صیاد شیرازی و بزرگراه زین الدین است. این خیابان از تقاطع بزرگراه سردار سلیمانی و بزرگراه صیاد شیرازی آغاز شده و تا بزرگراه زین الدین امتداد دارد و در جنوب این خیابان تقاطع خیابان خواجه عبدالله قرار دارد.

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش آبادان

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی آبادان

آبادان مرکز شهرستان آبادان در استان خوزستان است و بر جزیره آبادان در ۵۳ کیلومتری خلیج فارس جای گرفته‌است. این شهر به‌دلیل داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی، راهبردی‌بودن و هم‌مرزی با کشور عراق، از زمان جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران بوده‌است. یکی از بزرگ‌‌ترین پالایشگاه‌های نفت جهان (پالایشگاه نفت آبادان) در این شهر قرار دارد.

برخی مورخان بر این باورند که پیش از روزگار تاریخ‌نگار یونانی هرودت، منطقهٔ آبادان سکونت‌پذیر بوده‌است. «بهمن‌شیر» یا «بهمن‌اردشیر» یا «وهمن‌اردشیر»، برگرفته از نام نخستین شاه ساسانی (اردشیر بابکان[۳] نام پیشین شهری بندری بوده که اکنون آن را آبادان می‌شناسیم،[۴] و اردشیر بابکان در این بخش ایران اقدامات بسیار انجام داده بود.[۵] این شهر در تاختن اعراب به خوزستان به‌کلی نابود شده و یک پادگان به‌جای آن برپا شد. چون‌که نخستین فرمانده این پادگان مردی به‌نام عباد ابن حصین حبطی بود، شهر کوچکی در اطراف این پادگان ایجاد شد، به این مرد منصوب شده و عبادان نام گرفت

 

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

تعمیر قهوه ساز بوش ، تعمیر اسپرسوساز بوش

[caption id="attachment_91" align="alignnone" width="300"]تامین کننده قطعات بوش تامین کننده قطعات بوش[/caption]

تعمیر قهوه ساز بوش یکی از تخصصی ترین دستگاه ها نسبت به دیگر لوازم خانگی می باشد که پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تازگی این محصول زبانزد است . الکتروسرویس یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر دستگاه قهوه ساز بوش (کافی میکر ؛کافی ماشین) با ضمانت نامه پشتیبان گارانتی و تمامی برند های داخلی و خارجی با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسین های مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات داخلی و خارجی در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایت مندی مشتری درعرصه نصب و تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شما مشتری گرامی باشیم .
 

بوش ساپورت پخش قطعات قهوه ساز بوش


تمام کسانی که از قهوه ساز بوش در منزل خود استفاده می کنند در صورتی که قهوه سازشان خراب شود فک میکنند که دستگاه خود رابرای تعمیر باید به نمایندگی مجاز بفرستند ؛ در واقع اینطور نیست .
سنتر سرویس علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و نصب شما رابا ایرادهای جزیی آشنا میکنند و از آنجاییکه این شرکت دسترسی به ارورهای قهوه ساز بوش دارد میتواند اطلاعات مفید در اختیار شما قرار دهد تا شما جهت استفاده از دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشید و اگر مشکلات جزیی برای قهوه ساز پیش آمد خودتان قادر به حل آن باشید یا باتماس تلفنی با سنتر سرویس مشکل دستگاه را حل کنید .
بهتر است تعمیر قهوه ساز در منزل مشتری انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود و اعلام آدرس وایرادهای دستگاه قهوه ساز، تکنسین های سنتر سرویس جهت بازدید ؛کارشناسی و تعمیر دستگاه مراجعه می کنند.
اگر قهوه سازبوش و اسپرسوساز توکاربوش و مبله شما نیاز به سرویس و تعمیر و جرم زدایی دارد با سنتر سرویس تماس بگیرید
 

معرفی قطعات قهوه ساز بوش :


موتور قهوه ساز بوش
پمپ آب قهوه ساز بوش
دم کن قهوه ساز بوش
المنت قهوه ساز بوش
آسیاب قهوه ساز بوش
نازل قهوه ساز و اسپرسو بوش
مخزن آب قهوه ساز بوش
اسبک قهوه ساز بوش
صفحه نمایش قهوه ساز بوش
میکروسوئیچ قهوه ساز بوش
شیربرقی قهوه ساز بوش
کلید های انتخاب برنامه : انتخاب نوع قهوه
مخزن شیر واتصالات قهوه ساز
 

چند وقت یک بار قهوه ساز بوش را تمیز کنیم؟


برای تمیزکردن انواع قهوه سازها و دستگاههای اسپرسوساز اول باید سینی زیر قهوه ساز وپارچ شیر آن راکه با یک شستشوی معمولی اینکار انجام میشود بشویید . لازم به ذکر است پارچ مخصوص شیر بعد از هر بار استفاده باید شسته شود .چون مخزن شیر بهترین مکان برای رشد باکتری هامی باشد وباید نظافت آن حتما رعایت شود .
شستششوی داخل قهوه ساز بوش و اسپروساز بوش که به آن کیلین (clean) میگویند باید ماهی یکبار انجام شود .به مرحله جرم زدایی قهوه ساز و اسپروساز بوش دیسکیل گفته میشود ( discale)که البته این پیغام بر روی دیزپلی دستگاه نمایش داده میشود .جرم زدایی قهوه ساز بوش و اسپرسوساز بوش باید به صورت تخصصی و با مواد شوینده مخصوص انجام شود .این مواد به صورت مایع و قرص موجود میباشد که میتوانید با تماس با سنتر سرویس این مواد را تهیه کنید .

برای تمیز کردن قهوه ساز از چه موادی استفاده کنیم؟


همانطور که میدانید قطعات خارجی قهوه‌ساز راطبق دستوری که در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است در ماشین ظرفشویی قرار دهید و یا به راحتی با مایع ظرفشویی و ابر بشویید. اما موادی که معمولاً برای شستشوی داخل دستگاه به کار می‌روند باید طبق استاندارد باشند .
مخلوط سرکه و آب یکی از بهترین موادی است که برای تمیزکردن وسایل برقی آشپزخانه به ویژه قهوه ساز و مایکروویو توصیه می‌شود. نسبت مناسب برای این محلول دوبه یک، آب به سرکه، است. البته اگر مدت‌هاست سراغ تمیزکردن قهوه ساز خود نرفته‌اید می‌توانید نسبت آب را به سرکه راتغییر دهیدو سرکه بیشتر بریزید .

روش تمیزکردن قهوه ساز بوش :


قهوه‌ی باقیمانده در قهوه ساز را خارج کنید. مخلوط آب و سرکه، که در بالا به آن اشاره شد را آماده کنید. مایع را درمخزن آب قهوه‌ ساز بریزید. قهوه‌ساز خود را مثل همیشه که روشن کنید. وقتی فرآیند دم کردن تمام شد دستگاه را خاموش کنید و 20 دقیقه به آن فرصت بدهید تا مایع در دستگاه بماند . پس از پایان بیست دقیقه دومرتبه دیگر قهوه ساز را تنها با آب خالی روشن کنید تا بوی موادی که با آن شستشو داده‌اید از بین برود. بین هر بار روشن کردن قهوه‌ ساز با آب خالی، بین پانزده تا بیست دقیقه زمان بگذارید.
بسیاری از دستگاه‌ها روش خاص خود را برای شستشو دارند، پس دفترچه‌ی راهنمای آنها را بخوانید و یا دستورات کارخانه را از اینترنت جستجو کنید. قهوه‌ سازهای پیشرفته‌ که با ریختن دانه‌ی قهوه در مخزن قهوه ساز بوش ، بعد از فرآیند حرارت دادن آن و آسیاب کردن، یک فنجان قهوه‌ی خوش طعم به شما تحویل می‌دهند، برنامه‌های کاملی برای جرم زدایی ، شستشو و آب‌کشی خود دارند.

تعمیر قهوه ساز با کمک مجرب ترین کارشناسان هر برند :


اگر دستگاه قهوه ساز شما بوش است یا با برند : میله ، نف ، بوش ، آسکو ،دکا ، مایرباخ ، کوپرزبوش گاگنو و… ، باشد همکاران ما در شرکت الکتروسرویس با استفاده از تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات قهوه ساز همان برند و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال تعمیر قهوه ساز شما را باکمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام میدهند .
فراموش نکنید از آنجایی که روز به روز تکنولوژی به کار رفته در تولید لوازم خانگی مخصوصا دستگاه قهوه سازو اسپرسو با برند های مختلف روبه پیشرفت است ، کمک گرفتن از کارشناسانی که با تکنولوژی روز در ارتباط هستند و آشنایی کامل با ساختار قهوه ساز با برند های مختلف اروپایی را دارندوبا داشتن اطلاعات کامل از ارورهای دستگاه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است در تعمیر قهوه ساز اثر دارد.
 

مشکلات رایج که خبر از خرابی دستگاه قهوه ساز بوش دارد

عدم گرم شدن دستگاه قهوه ساز بوش ، خرابی ترموستات اسپرسو بوش ، خرابی لامپ خبر قهوه ساز بوش ، المنت قهوه ساز بوش کارنمکیند ، خرابی در المنت قهوه ساز بوش برای دم کردن قهوه ، شیرساکشن نمیشود ، شیر برقی قهوه سازبوش کارنمیکند ، دادن ارور دیسکیل برروی صفحه نمایش یا دیز پلی display قهوه ساز بوش

چرا سنتر سرویس را برای تعمیر قهوه ساز به شما پیشنهاد میکینم؟


استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر وسرویس قهوه ساز بوش

تعمیرات لوازم خانگی در منزل مشتری

کنترل هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی

بیشترین تلاش برای تعمیر قطعه در غیراینصورت تعویض قطعه

اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان
 
  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

قطعات ژانومه

قطعات ژانومه

قطعات ژانومه / قطعه بانک

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

شرکت ژانومه یک شرکت ژاپنی است که فعالیت خود را در سال 1921 میلادی در زمینه تولید چرخ خیاطی در شهر توکیو آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هاچی‌اوجی توکیو واقع شده است. بنیانگذار شرکت ژانومه یوساکو اوسه است و مدیر اجرای آن هاشیرو ماکابه نام دارد. این شرکت بیش از 3500 نفر پرسنل دارد و بزرگ ترین و پرتیراژ ترین شرکت در زمینه ی تولید چرخ خیاطی در جهان به حساب می آید.

تاریخچه شرکت ژانومه

شرکت ژانومه اولین شرکتی است که چرخ خیاطی و گلدوزی را برای مصارف خانگی تولید و به بازار عرضه کرد و امکان استفاده از چرخ خیاطی را برای تمامی مردم جهان فراهم نمود.

نام ژانومه در واقع به معنای چشم مار است که برگرفته از شباهت ماسوره به چشم مار است.
ژانومه یک برند جهانی شناخته شده است که امروزه در بیش از 100 کشور جهان گسترده شده است. سیستم توزیع محصولات ژانومه از طریق نمایندگی های فروش در سرتاسر جهان انجام می شود و اطلاعات نمایندگی ها از طریق وب سایت رسمی این شرکت در دسترس می باشد. برای مشتریان این بدین معنی است که اگر به قطعات، لوازم جانبی و یا دفترچه راهنما نیاز داشته باشند می توانند نیاز خود را از طریق نمایندگی های رسمی ژانومه در کشورهای مختلف مرتفع سازند.

پرسنل ژانومه

 

همچنین شرکت ژانومه بزرگ ترین و قوی ترین شرکت تولید کننده اتوپرس در جهان است که با بیش از 120 مدل متنوع در رتبه نخست قرار دارد. و اتو پرس ژانومه جزو باکیفیت ترین اتو پرس ها در بازار شناخته می شود.

محصولات ژانومهچه در زمینه ی چرخ خیاطی و چه در زمینه ی اتوپرس همواره زبانزد کیفیت، استحکام و نوآوری بوده اند و مشتریان از خرید محصولات ژانومه راضی بوده اند. همچنین شرکت ژانومه در زمینه ی پشتیبانی و خدمات پس از فروش عملکرد قابل قبول و موفقی داشته است.

  • tablo baneresfahan
  • ۰
  • ۰

رنگ مناسب آشپزخانه و لوازم خانگی

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

وقتی زمان طراحی آشپزخانه جدیدتان فرا می رسد، به شما این امکان را می دهد که سبک شخصی خود را به خانه خود تزریق کنید. ممکن است ظاهر آشپزخانه خود را قبل از زمان بازسازی دوست داشته باشید، اما همیشه آن چیزی وجود داشته که احتمالاً می خواهید تغییر دهید. در حالی که عملکرد همیشه در مورد لوازم خانگی و نحوه جریان آشپزخانه شما مهم است، ظاهر معمولاً عامل تعیین کننده است. همانطور که دهه ها تغییر می کند، روند مد فعلی و انتخاب های طراحی نیز تغییر می کند، این برای آشپزخانه های ما تفاوتی ندارد. وقتی به خانه‌ها نگاه می‌کنید، به راحتی می‌توان حدس زد که در چه دوره‌ای ساخته شده است، با رنگ کابینت‌ها، طرح‌های روی زمین یا میزهایی که به شما احساس می‌کنند در خانه Brady Bunch هستید. به نظر می رسید آن روزها در هر گوشه از خانه، به خصوص آشپزخانه، رنگ می گذاشتید تا زمانی که آن ظاهر محو شد و بیشتر لوازم خانگی کاملاً سفید شدند.

نوامبر 2019_ROTM.jpg?width=800&name= نوامبر 2019_ROTM

            در حالی که فولاد ضد زنگ جذابیت خاصی دارد و ظاهر محکمی دارد که برخی افراد آن را دوست دارند، اما ممکن است احساس سرد و تجاری را در آشپزخانه شما ایجاد کند. برخی از برندهای لوازم خانگی متوجه این تغییر شده اند و شروع به ارائه گزینه های دیگر کرده اند. هنوز هم می‌توانید چند برند را پیدا کنید که برخی از لوازم سفید را که در آشپزخانه‌های دهه‌های 80 و 90 تسلط داشتند، ارائه می‌دهند، اما ممکن است عملکرد یا کیفیتی را که انتظار داشتید در طراحی جدیدتان بگنجانید، نداشته باشند. مهم نیست که دیوارها و کابینت‌های خود را چه رنگی می‌زنید یا انتخاب بک اسپلش شما چقدر منحصر به فرد است، داشتن محدوده یا یخچال فولادی ضد زنگ ممکن است این نقاط کانونی را مختل کند. برخی از لوازم خانگی این امکان را دارند که با کابینت شما مطابقت داشته باشند، اما محدوده یکی از آنها نیست. اگر به پرداخت فولاد ضد زنگ علاقه ندارید، گزینه های شما آنقدر که فکر می کنید محدود نیستند.

یکپارچه-یخچال 1

محدوده ها رایج ترین وسیله ای هستند که می توانید با رنگ آن را به روز کنید، اما این اثر در برخی از هودها و یخچال ها نیز امکان پذیر است. یک انتخاب متداول، روکش ضد زنگ مشکی است که همچنان ظاهر جسورانه ای از استیل را ارائه می دهد، اما با رنگ ثابت تر برای مطابقت با محیط اطراف خود. این پوشش نه تنها ظاهر متفاوتی را ارائه می دهد، بلکه راحتی بیشتری را نیز ارائه می دهد. فولاد ضد زنگ برای از بین بردن آثار انگشت، لکه ها و لکه ها نیاز به تمیز کردن مکرر دارد، اما ضدزنگ مشکی آن را آسان تر می کند. اگر ضد زنگ مشکی شما خراشیده شود، علامت آن بیشتر دیده می‌شود و تعویض یا رفع خراش‌ها در مقایسه با ضد زنگ سنتی که در آن راحت‌تر ساییدگی‌های سبک را از بین می‌برند، هزینه بر است. این گزینه چند سالی است که وجود دارد و یک انتخاب ثانویه خوب ارائه می دهد،

Samsung-مشکی-استیل-استنلس-در مقابل-استنلس-استیل-1024x768

اگر رنگ آمیزی در آشپزخانه شما را مجذوب خود می کند، مارک های خاصی وجود دارد که می خواهید در نظر بگیرید. برای بزرگ‌ترین کاتالوگ، BlueStar قطعاً وسیع‌ترین انتخاب را با بیش از 750 رنگ و پرداخت، و تقریباً 200 گزینه برای رنگ‌آمیزی دستگیره‌های شما برای ظاهری چشم‌گیرتر دارد. مارک های دیگر مانند La Cornue نه تنها از نظر ویژگی ها بلکه در رنگ ها نیز قابل تنظیم هستند. هنگامی که مجموعه ای از پایان ها را به همراه گزینه های دسته و دستگیره اضافه می کنید، ترکیب های ممکن به شما امکان می دهد واقعاً متمایز شوید. مدل CornuFe دارای دوجین انتخاب رنگ بین گزینه‌های استاندارد و ممتاز است، در حالی که خط Chateau آن‌ها دارای استاندارد، ممتاز، لوکس و لوکس ممتاز است که بیش از 50 رنگ مختلف را ارائه می‌دهد. وایکینگ یک پالت از حدود دوجین رنگ برای انتخاب دارد، در حالی که SMEG ظاهر کلاسیک و حتی سبک‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل را ارائه می‌دهد که در آن رنگ برای اولین بار در آشپزخانه‌ها جای خود را نشان داد.

48-پلاتین6

تقریباً هر ظاهری با ادامه تکامل لوازم خانگی امکان پذیر است، مهم نیست که چقدر ظاهر ظریف یا چشم نوازی را می خواهید بدست آورید. در حالی که فولاد هنوز هم احتمالاً گزینه محبوبی در مورد آشپزخانه خواهد بود، لازم نیست در خانه شما چنین باشد. لمس شخصی شما می تواند فراتر از کانترها و رنگ آمیزی گسترش یابد و واقعا تخیل شما را جذب کند. خواه پنل آماده باشد

  • tablo baneresfahan