بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

برسر bresser

برسر bresser

دنیای ما پر از شگفتی‌هاست و برای کشف و مشاهده‌ی این شگفتی‌ها به ابزارهای متنوعی نیاز داریم. خوشبختانه تکنولوژی در طی قرن‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است و در نتیجه بهترین عدسی‌ها و اپتیک‌ها در دسترس هستند. برندهای زیادی در نقاط مختلف دنیا دست به طراحی این ابزارها زده‌اند و شما می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات را از میان آن‌ها انتخاب کنید. یکی از این برندها برند برسر است.

همه چیز درباره برند برسر

برند bresser برندی آلمانی است که سال ۱۹۵۷ شروع به کار کرد. این برند برندی برای ماجراجوهاست و تولیدات آن را می‌توانید برای مبتدی‌ها تا حرفه‌ای‌ها انتخاب کنید. این شرکت در طی ۵۰ سال گذشته هر روز گام‌های بزرگتری برداشته و اقدام به تولید عدسی، اپتیک و لوازم جانبی آن در شرایط آزمابشگاهی استاندارد کرده است. کیفیت محصولات این برند بسیار بالاست و مردم در نقاط مختلف جهان از آن استفاده می‌کنند.

انواع محصولات برسر

تنوع محصولات برسر زیاد است و شما می‌توانید هرکدام از محصولات این برند که به آن نیاز دارید انتخاب کنید. در ادامه به تعدادی از دسته‌بندی‌های محصولات این برند اشاره می‌کنیم:
· دوربین دو چشمی و تک چشمی: دوربین تک چشمی یا دوربین شکاری بیشتر برای طبیعت گردی و پرنده نگری استفاده می‌شود و به کمک دوربین دو چشمی با ابعاد مختلف می‌توانید اعماق آسمان را ببینید و از این ماجراجویی جذاب لذت ببرید. تنوع این محصولات زیاد است و از یک دوربین تک چشمی برسر مدل 10*42 broken تا یک دوچشمی مدل travel را می‌توانید از میان محصولات برسر انتخاب کنید.
· تلسکوپ:‌ یکی دیگر از محصولات خوب برند برسر تلسکوپ‌های این برند است. این وسیله برای رصد آسمان به کار می‌رود و مدل‌های مختلفی از تلسکوپ دابسونی تا اشمیت کاسگرین را می‌توانید برای خودتان انتخاب کنید.
· لوازم جانبی تلسکوپ: تلسکوپ به تنهایی کارآمد نیست و برای کارکرد بهتر و دقیق‌تر به وسایل مختلفی از جمله کیت‌های جستجوی خودکار و موتور فایندر دارد و مقر و دوربین‌هایی که قابل نصب روی تلسکوپ هستند را هم می‌توانید برای آن‌ها تهیه کنید تا یک پروژه‌ی تحقیقاتی جدی را پیش ببرید.
· میکروسکوپ:‌ یکی از کاربردی‌ترین وسایلی که از مدرسه و دانشگاه تا موسسات تحقیقاتی ممکن است به آن نیاز پیدا کنند یک میکروسکوپ خوب است. ریزترین جزئیات ارگانیسم‌های زنده و غیر زنده را می‌توانید به کمک این وسیله ببینید. مدل‌های آماتوری و حرفه‌ای این محصول در میان کالاهای برسر موجودند.
· سه پایه و تک پایه: برای پایداری هرچه بهتر و بیشتر دوربین‌های تک چشمی و دوچشمی و همچنین دوربین‌های عکاسی، لازم است از پایه‌های پایدار استفاده کنید. تنوع این پایه‌ها زیاد است و می‌توانید بر اساس وزن ابزار و نوع نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.
· ابزارهای اندازه‌گیری دیجیتالی و لیزری: برسر چندین و چند مدل ابزار اندازه گیری از متر لیزری تا ابزارهای مشابه را تولید کرده است و شما می‌‌توانید دقیق‌ترین ابزارهای دیجیتالی را از این برند بخواهید.

محصولات برسر برای چه کسانی مناسب است؟

برسر برندی برای ماجراجوها و طالبان علم است. فرقی نمی‌کند شما چند ساله هستید یا چه جنسیتی دارید، هر کسی که می‌خواهد شگفتی‌های جهان را بهتر ببینید و بشناسد مخاطب این برند است. موسسات آموزشس، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر موسسات علمی و تحقیقاتی هم می‌توانند برای تجهیز آزمایشگاه‌های خود از محصولات این برند استفاده کنند.

نمایندگی‌های برسر

برسر برندی بین المللی است که در نقاط مختلف دنیا از ایالات متحده تا شهرهای مختلف اروپا و سایر قاره‌ها نمایندگی دارد و کالاهایش از آلمان به تمام نقاط می‌رسند. در ایران هم می‌توانید از طریق واردکنندگان معتبر این حوزه و  همچنین فروشگاه اینترنتی آیوپای کالاهای این برند را تهیه کنید.

 

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی