بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

آماده سازی آشپزخانه برای فروش خانه

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

در حوزه املاک و مستغلات، تصمیم گیری در مورد میزان سرمایه گذاری برای آماده سازی خانه برای فروش مانند یک طناب زدن است. این در هیچ کجا به اندازه آشپزخانه صادق نیست. خریداران خانه امروزی سلیقه‌های ظریفی دارند و ایجاد فضایی در آشپزخانه که آن‌ها را مشتاق به ارائه پیشنهاد کند، مهم است. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید!

این چه بویی است؟

در حالی که یک عطر شگفت انگیز نمی تواند خانه شما را بفروشد، بوهای نامطبوع ممکن است خریداران بالقوه خانه را در بسته بندی قرار دهد.

دفن زباله را در صورت نیاز اجرا کنید و سطل های زباله را قبل از نمایش خالی کنید. با پختن کوکی ها یا استفاده از گلدانی از گل های تازه شاخه بریده به عنوان قسمت مرکزی میز آشپزخانه خود رایحه ای ماندگار ایجاد کنید. از قرار دادن ظروف کثیف کامل در ماشین ظرفشویی در هنگام نمایش خانگی خودداری کنید.

میز ناهارخوری با گلدان گل در بالا

عکس از Lindus Construction

 

زمان تمیز کردن

چه خودتان این کار را با استخدام یک حرفه ای انجام دهید، یک جزء کلیدی برای فروش خانه شما یک آشپزخانه تمیز و درخشان است. این شامل تمیز کردن سینک ، میز، کف، لوازم خانگی و کابینت است.

فضای داخلی کابینت و کشو را فراموش نکنید. خریداران احتمالی خانه احتمالاً آنها را از نظر تمیزی بازرسی می کنند و از نظر جادار بودن آنها را ارزیابی می کنند. حداقل، سخت افزار پولیش. تغییر سخت افزار قدیمی می تواند بازی را تغییر دهد.  

بهم ریختگی را کنار بگذارید

در حالی که معمول شما ممکن است یک میز پر از لوازم کوچک و کتاب آشپزی باشد، همه خریداران خانه بالقوه هرج و مرج را می بینند. تمام وسایل غیر ضروری را از پیشخوان آشپزخانه حذف کنید تا نظم برقرار شود و فضا تا حد امکان بزرگ به نظر برسد. اسفنج و صابون ظرفشویی را کنار بگذارید. آهنرباهای یخچال را بردارید و مجموعه هایی را که در بالای کابینت خود به نمایش گذاشته اید بردارید.

نور را در آغوش بگیر

یک آشپزخانه بدون نور کافی می تواند کثیف به نظر برسد. با تمیز کردن پنجره ها و باز گذاشتن سایه ها، فضایی دلپذیر ایجاد کنید. با آینه ای که به صورت استراتژیک قرار گرفته است، توهمی از روشنایی و فضا ایجاد کنید. برای نقاطی که نیاز به روشنایی اضافی دارند می توان از لامپ گیره ای یا روشنایی زیر کابینت استفاده کرد. توان لامپ های موجود در آشپزخانه خود را ارزیابی کنید و هر چیزی زیر 60 وات را جایگزین کنید.

عکس از Lindus Construction

 

لوازم خانگی را جایگزین کنید

اگر لوازم آشپزخانه شما قدیمی یا بد شکل هستند، عاقلانه است که آنها را تعویض کنید. لوازم خانگی با پرداخت های متفاوت می تواند خریداران خانه را منصرف کند. رنده های مشعل جدید در یک محدوده ، ظاهر آن را بدون متحمل شدن هزینه یک واحد کاملاً جدید، بهبود می بخشد. مطمئن شوید که داخل فر و ماشین ظرفشویی شما بکر است، زیرا به احتمال زیاد خریداران بالقوه آنها را برای مشاهده دقیق تر باز می کنند.

صحنه

تعداد کافی صندلی در اطراف جزیره به خریداران بالقوه کمک می کند تا دوستان و خانواده سرگرم کننده را تجسم کنند. اما مراقب باشید که صندلی های زیادی را در اطراف جزیره قرار ندهید که باعث شلوغی آن شود. چیدمان جزیره آشپزخانه با جا تختی، لیوان های شراب و چیدمان گل، حال و هوای خانگی ایجاد می کند.

 

  • ۰۱/۰۷/۲۳
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی