بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

اولویت در بازسازی ساختمان کرج

[caption id="attachment_3756" align="alignnone" width="300"]بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان[/caption]

برای بازسازی اتاق خواب اولویت بازسازی سقف است.

با اولویت قرار دادن سقف برای بازسازی در صورتی که دیوارها آسیب ببینند به راحتی می‌توانید آن ها را تعمیر کنید. علاوه بر بازسازی سقف، باکس‌های نور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، لوله کشی، سیم کشی و موارد اجرایی برای سرویس بهداشتی مستر هم نیز جزء اولویت‌های باز سازی هستند.

برای بازسازی اتاق و بازسازی سرویس بهداشتی مستر باید این به این نکته توجه داشته باشید که سقف حمام مستر باید با سقف اتاق خواب متفاوت باشد و این سقف باید عایق رطوبت داشته باشد.

اگر لوله کشی‌های موجود در اتاق خواب در سقف انجام می‌شود باید قبل از بازسازی سقف باید بازسازی لوله کشی را انجام دهید. درغیر این صورت اگر لوله کشی‌ها مربوط به سقف نیست، می‌توانید آن را بعد از بازسازی سقف انجام دهید.

پس از بازسازی سقف، باید به سراغ کف اتاق خواب بروید. اگر کف اتاق خواب شما سرامیک است باید آن را هم سطح با پذیرایی باز سازی کنید و اگر طراحی مدرن را انتخاب کرده‌اید باید ارتفاع ورودی حذف شود.

بعد از این که بازسازی کف را نیز انجام دادید حال نوبت به نقاشی سقف و دیوارها و در نهایت نصب کمد دیواری‌ها می‌باشد. اگر کمد دیواری‌هایی که استفاده می‌کنید سنگین نیستند، می‌توانید آن را بعد از این که نقاشی دیوارها تمام شد، نصب کنید. در غیر این صورتی که کمد دیواری‌های بزرگی دارید، بهتر است قبل از نقاشی آن‌ها را نصب کنید.

پس از اتمام تمامی این مراحل آخرین مرحله نصب شلف‌ها و قفسه‌های روی دیوار می‌باشد که این لوازم پس از این که نقاشی تاق خواب تمام شد، نصب می‌شوند.

  • ۰۱/۰۳/۲۵
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی