بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

داستان های بوش از زبان مادلین نویسنده معروف

[caption id="attachment_6116" align="alignnone" width="150"]لوازم یدکی بوش لوازم یدکی بوش[/caption]

آنچه در یخچال من است

مادلین شاو یک وبلاگ نویس ساکن لندن است که با لوازم خانگی بوش شریک است.

او که به غذا خوردن به روش مدیترانه ای اعتقاد زیادی دارد، به ما نشان می دهد که داخل بوش ویتافرش پلاس چه چیزی وجود دارد.یخچال. رژیم غذایی مدیترانه ای را کاوش کنید و دستور العمل ها و نکات سالم مادلین را کشف کنید.

سلام به همه،

 

خوشحالم که امروز چیزهایی را که در یخچال من است با شما به اشتراک می گذارم، بنابراین فکر می کنم یخچال شما مانند پنجره ای به روح شما است -

باز کردن آن به طور غیرمنتظره ای شخصی به نظر می رسد! بنابراین می‌خواهم آنچه را که داخل یخچالم است با شما به اشتراک بگذارم،

زیرا این غذاها راز درخشش من هستند، به من انرژی می‌دهند و بدنم را از درون و بیرون تغذیه می‌کنند.

 

من به غذا خوردن به روش مدیترانه ای اعتقاد زیادی دارم - رنگین کمانی کامل از محصولات تازه و چربی های سالم که می توانم هزاران روش را دوباره کار کنم تا غذای تازه و عالی را در کمترین زمان ممکن جمع کنم.

من دقیقاً می‌دانم که چه می‌خورم، اما ویدیوی من را تماشا کنید و چند خوراکی شیرین بی‌پروا کشف خواهید کرد – من همیشه 100٪ سالم نیستم!

 
 
 
 

در داخل یخچال من خواهید دید که چگونه میوه و سبزی خود را به بخش های جداگانه تقسیم می کنم - من بوش دارم

یخچال ویتافرش پلاسکه رطوبت را برای محفظه های مختلف کنترل می کند و به میوه و سبزیجات شما کمک می کند تا دو برابر بیشتر دوام بیاورند!

این بدان معناست که غذای من هم از نظر طعم و هم از نظر تغذیه در اوج خود است و تمام خوبی های خوشمزه ای را که برای درخشش نیاز دارم به من می دهد.

 

من همیشه سعی می کنم مواد مغذی غذای خود را حفظ کنم و بخارپز کردن بهترین راه برای انجام این کار است.

دستور پخت مورد علاقه من برای بخارپز کردن سینی ماهی کاد پخته شده با مارچوبه است، در 10 دقیقه در فر بوش من بخارپز می شود.

برای اینکه سطح انرژی خود را حفظ کنم، دوست دارم چند توپ پروتئین انرژی درست کنم که به راحتی در مخلوط کن بوش من مخلوط شوند.

من آنها را در یخچال می گذارم تا ساعت 4 بعدازظهر بخورم.

ویدیوی من را ببینید که به شما نشان می‌دهد داخل یخچال من چه چیزی است و نکاتی را به اشتراک می‌گذارد:

من همچنین دو تا از دستور العمل های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارم:

 

شیر بادام هندی خانگی
مواد لازم:
100 گرم بادام هندی
500 میلی لیتر آب
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1 پیمانه نمک دریا

دستورالعمل:
• بادام هندی را حداقل چهار ساعت در 300 میلی لیتر آب خیس کنید – من اغلب بادام هندی را یک شبه رها می کنم.
• سپس آب آن را خالی کرده و بادام هندی نرم شده خود را با عصاره وانیل و نمک مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود. 200 میلی‌لیتر آب دیگر اضافه کنید و دوباره بلیتس بزنید.
• مایع را الک کنید تا آخرین تکه های آن جدا شود، و سلام، شیر بادام هندی!

 

My Ultimate Energy Balls
مواد لازم:
100 گرم بادام
100 گرم گردو
50 گرم کشمش
100 گرم خرمای
مدجول 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

دستورالعمل:
• خیلی آسان! فقط همه چیز را با هم مخلوط کنید، سپس به شکل توپ درآورید و در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. آنها حدود 7 روز دوام خواهند داشت.

من دوست دارم بدانم در یخچال خود چه چیزهایی دارید زیرا چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، بنابراین لطفاً در مورد آن نظر بگذاریدا
عشق، مادلین xx

  • ۰۱/۰۳/۰۷
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی