بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

چاپ فلکسی در اصفهان

 تابلوسازی و چاپ بنر صابر اصفهان  تابلوسازی و چاپ بنر اصفهانچاپ بنر در اصفهان  

چاپ فلکسی در اصفهان

 

چاپ فلکس چیست؟
فلکس متریالی پرکاربرد در محیط‌های داخلی و خارجی با جنسی از PVC است.

این متریال دارای انعطاف پذیری بالا و قابلیت عبور نور از خود است و معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شود که منبع نور در پشت چاپ قرار می‌گیرد.

فلکسی جنس متریال تابلوهای فلکس است. تابلو فلکس می‌تواند جایگزینی شایسته برای تابلوهای قاب پلاستیک باشد. از آنجایی که تابلو فلکسی فیس نورانی است و رویه فلکسی آن به‌راحتی قابل تعویض بوده و در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما مقاوم است همچنین به علت سبک و ارزان قیمت بودن آن در ایران از حدود سال ۱۳۷۵ در تبلیغات فضای بیرونی (outdoor) و نیز فضای درونی (indoor)به‌عنوان تابلو سر درب مغـازه‌ها و شرکت‌ها، تابلو فروشگاه‌ها و در تبلیغات محیطی، بیلبوردها و فضاهای نمایشگاهی کاربرد دارد.

این مدیا به دلیل نورپردازی و جلوه‌های بصری متنوع و زیبا، مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است.

تفاوت فلکس و بنر چیست؟
تفاوت فلکس با بنر در قابلیت فلکس برای عبور نور از خود است اما بنر دارای این قابلیت نیست و برای بهتر دیده شدن در شب یا محیط‌های تاریک نور از جلو توسط پروژکتور به آن تابیده می‌شود و مناسب تابلوهایی است که نیازی ندارد تا نور از پشت به آن تابیده شود.

چاپ فلکس عریض :
جنس فلکس عرض 5 از PVCبوده که متریالی بسیار پرکاربرد است. این متریال با دارا بودن قابلیت عبور نور از خود در مکان‌هایی که منبع نور در پشت چاپ قرار می‌گیرد، استفاده می‌شود.

تابلوها حاوی پیام‌ها و اطلاعات تبلیغاتی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و … هستند. لذا ابعاد و اندازه تابلو فلکس در جلب توجه اطلاعات نقش مهمی دارد به عبارت دیگر هرچه فلکس عریض‌تر و بزرگتر باشد قابلیت دید بهتری از نمای دور برای مخاطب را دارد.

ویژگی فلکس عریض در اندازه عرض آن است که عرض بین 3.20 تا 5 متر را به صورت یکپارچه پوشش ‏می‌دهد و بر این اساس کاربری‌های دارای ابعاد بالا تا عرض 5 متر را می‌توان در یک‌بار چاپ و درون یک صفحه، ‏ارائه داد. این ویژگی باعث افزایش سرعت، کیفیت، طول عمر و زیبایی چاپ می شود.

از آنجایی که تابلو فلکس عرض 5 نورانی است و رویه آن به‌راحتی قابل تعویض بوده و در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما مقاوم است از تابلو فلکس‌های عرض 5 متر به عنوان مهمترین مدیای چاپ و تبلیغات فضای بیرون، برای هرگونه اجرای گرافیکی در محیط با کارکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی از قبیل بیلبورد، اعلان‌های چاپی درون‌شهری، تابلو سردرب فروشگاه‌ها، فضاهای نمایشگاهی و … استفاده می‌شود.

بر اساس ابعاد کار، امکان سفارش سایز دلخواه (در گستره عرضی یاد شده) وجود دارد. ‎خدمات عرض 5 متر، به دلیل گران و ‏حجیم بودن دستگاه‌های چاپ مخصوص آن، کمیاب و محدود است که در مجموعه خانه طراحان سام، با کیفیت‌های مختلف، در وضوح و ‏رنگ، ارائه می‌شود‎.

در چاپ فلکس برای عرض های بالاتر از 5 متر از روش ولد کردن استفاده می‌شود.

این مدیا به دلیل نورپردازی و جلوه‌های بصری متنوع و زیبا، مورد استقبال افراد بسیاری برای کارهای تبلیغاتی گوناگون قرار گرفته است. فلکس عرض 5 برخلاف بنر که بهره‌مند از نورهای طبیعی و مصنوعی محیطی است، از نور از پشت (backlight) انواع لامپ‌ها بهره می‌گیرد .

ویژگی نور از پشت فلکس عرض 5 باعث کاربرد عمده فلکس عرض 5 در فضاهای تاریک و شب‌ها، در عین کاربرد در فضاهای روشن و نور روز و فضاهای بسته نمایشگاهی، می‌شود.

تابلو فلکس عرض 5 همراه با پوشش فلکس و روشنایی داخل ساخته می‌شود و بسته به ظرافت و خلاقیت سازنده استفاده‌های گوناگونی در عرصه تبلیغاتی دارد.

تابلوهای فلکس عرض 5 در دو نوع چاپ و استیکر (که البته بیشتر تابلوها چاپی هستند) عرضه می‌شود و ابعاد آن طبق محیط و سلیقه سفارش‌دهنده متغیر است. نور این تابلوها از لامپ‌های فلورسنت (مهتابی) تأمین می‌گردد.

در طراحی برای چاپ فلکس عرض 5 بهتر است برای گرفتن نتیجه مطلوب و چاپ زیباتر از رنگ‌های تیره استفاده شود.

وزن مخصوص فلکسی‌ها ۱۸ اُنس و 20 است که این امر باعث فشرده‌تر شدن بافت فلکس نسبت به بنر می‌شود. درنتیجه فلکس نسبت به بنر پرهزینه‌تر است و جنس ضخیم‌تری دارد و البته دارای بازتاب بیشتری از نظر دیداری و همچنین ماندگاری و کاربرد زمانی طولانی‌تری، نسبت به بنر است.

انواع فلکس عرض 5 :
انس های 18 و 20
مات و براق
کره‌ای و چینی
جنس فلکس عرض 5، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ
واحد وزنی فلکس عرض 5 متر گرماژ 18 و20 اونس (OZ) است و عرض های متداول آن 360,380,420,510 می باشد.

فلکس عرض 5 متر با انس 20 دارای مقاومت و ماندگاری بیشتری نسبت به فلکس عرض 5 متر با انس 18 است و به علت استفاده از جوهرهای مرغوب در فضای باز، در مقابل عوامل محیطی ماندگاری رنگ زیادی دارد.

مراحل تولید فلکس عرض 5 متر
چاپ فلکس عرض 5 با دستگاه‌های چاپ فضای خارجی انجام می‌گیرد و در صورت استفاده از جوهر ماندگار، مقاومت آن چندین برابر خواهد شد.

مراحل سفارش چاپ فلکس عرض 5 متر
برای سفارش چاپ فلکس عرض 5 متر لازم است ابتدا فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD باشد.

پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است).

نحوه ارسال فلکس عرض 5 متر

چاپ فلکس عرض 3 متر :

جنس فلکس عرض 3 متر PVC است که بر اساس کاربرد در عرض های متفاوت تا عرض 3.20 و طول نامحدود تولید می شوند.

این متریال در مکان‌هایی که منبع نور در پشت چاپ قرار می‌گیرد، استفاده می‌شود زیرا توانایی عبور نور از خود را دارد و از نور از پشت (backlight) انواع لامپ‌های فلورسنت (مهتابی) و ال ای دی(LED) بهره می‌گیرد. این ویژگی باعث شده تا فلکس عرض3 متر در عین کاربرد در روز و فضاهای روشن در فضاهای تاریک و شب‌ها و فضاهای بسته نمایشگاهی کاربرد داشته باشد.

همچنین به دلیل نورپردازی خاص و جلوه‌های متنوع و زیبا، مورد استقبال شرکت‌های گوناگون تبلیغاتی قرار گرفته است.

چاپ فلکس عرض 3 متر علاوه بر قابلیت انعطاف پذیری زیاد، پرت کمتر کار، هزینه پایین تری را برای مشتری فراهم می‌کند و همچنین زیبایی و ماندگاری و مقاومت بالای چاپ در برابر عوامل محیطی، چاپ صاف و بدون زائده آن و قیمت پایین، باعث شده تا تابلو فلکس‌های عرض 3 متر به عنوان مهمترین مدیای چاپ و تبلیغات فضای داخلی و خارجی، با کارکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی، تابلو سردرب مغازه ها، فروشگاه‌ها، مکان های مذهبی، فضاهای نمایشگاهی، همایش‌ها، کنفرانس ها و … استفاده می شود.

انواع فلکس عرض 3 متر:
مات و براق
کره ای و چینی
انس‌های 18 و 20
جنس فلکس عرض 3 متر، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ
چاپ فلکس عرض 3 متر به دلیل استفاده از جوهرهای مطلوب چاپ از ماندگاری بالایی برخوردار است.

واحد وزنی فلکس عرض 3 متر گرماژ 20و 18 انس (OZ) و برای عرض‌های مختلف کمتر از 3.20 قابل انجام است.

نحوه سفارش فلکس عرض 3 متر
برای سفارش چاپ فلکس عرض 3 متر لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD باشد.

پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است).

نحوه ارسال فلکس عرض 3 متر

چاپ فلکس بدون بافت:
فلکس بدون بافت متریالی پرکاربرد است که دارای بافت و مقاومت فلکس‌های معمول است ولی درعین‌حال، به دلیل تکنولوژی خاص تولید آن، در عین دارا بودن تاروپود، تاروپودش قابل‌مشاهده نیست و جنسی از PVCداشته و نور را از خود عبور می‌دهد و معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شود که منبع نور در پشت چاپ قرار می‌گیرد.

فلکس بدون بافت دارای ویژگی‌های زیادی از جمله سطح صاف و بدون بافت(بافت متراکم)، کیفیت، شفافیت و ثبات رنگ و پایداری بسیار خوب چاپ، ضد آب بودن، حفظ زیبایی با گذشت زمان، انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر دمای زیاد و اشعه uv و مناسب برای چاپ مستقیم دورو… است.

کاربرد اصلی آن برای بیلبوردهای نور از پشت و لایت باکس و پوسترهای بزرگ است. این صفحات کیفیت چاپ با وضوح رنگ بالایی دارند و مناسب برای کارهای با نصب سریع است که تمامی لبه‌های آن هنگام نصب باید برگردند.

رویه فلکس بدون بافت به‌آسانی تعویض شده و در برابر آسیب‌ها و انواع شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد و در تبلیغات فضای بیرونی و نیز فضای درونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع فلکس بیشترین کاربرد را برای فاصله‌های کم نسبت به مخاطب دارد و به‌طورکلی برای موقعیت‌های مشاهده از فاصله نزدیک مثل تصاویر پشت زمینه درس گروهی‌ها، نشست‌های خبری، استندهای تبلیغاتی، تابلوهای نمایشگاهی، استراتژیک بردها، تابلو سردرب مغازه‌ها و … به کار می‌روند.

این مدیا به دلیل قابل مشاهده نبودن بافتش و همچنین قابلیت عبور نور از خود و نورپردازی متنوع و زیبا، مورد استقبال افراد بسیاری در عرصه تبلیغات و زیباسازی قرار گرفته است. فلکس بدون بافت نور خود را از طریق نور از پشت (backlight) انواع لامپ‌های فلورسنت مانند مهتابی می‌گیرد.

این ویژگی سبب شده تا از فلکس بدون بافت در شب‌ها و یا فضاهای تاریک و بسته نیز استفاده ‌شود.

اگر در طراحی برای چاپ فلکس بدون بافت از رنگ‌های تیره استفاده شود نتیجه مطلوب‌تر و چاپ زیباتر خواهد شد.

انواع فلکس بدون بافت
مات و براق
کره ای و چینی
جنس فلکس بدون بافت، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ
جنس فلکس بدون بافت از PVC است.

ابعاد آن طبق محیط و سلیقه مشتری متغیر است.

فلکس بدون بافت از نوع کره‌ای(فلکس استار) با انس 20 موجود است و به علت استفاده از جوهرهای مرغوب در فضای باز و در مقابل عوامل محیطی ماندگاری رنگ بالایی دارد.

مراحل تولید فلکس بدون بافت و نحوه نصب آن
در مجموعه خانه طراحان سام چاپ فلکس بدون بافت با استفاده از دستگاه‌های سالونت، اکوسالونت و یووی صورت می‌گیرد.

با توجه به کاربرد و مدت زمان استفاده، نوع مرکب و دستگاه مشخص می‌گردد.

مراحل سفارش فلکس بدون بافت
برای سفارش چاپ فلکس بدون بافت لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت های Tiff و PSD باشد.

زمان تحویل فلکس بدون بافت در ابعاد استاندارد کمتر از 1 ساعت می باشد که این زمان برای ابعاد غیر متعارف افزایش می یابد. چاپ فلکس بدون بافت شبانه روزی از دیگر خدمات ویژه مجموعه خانه طراحان سام می باشد.

پس از طراحی چاپ فلکس بدون بافت جهت سفارش چاپ فلکس بدون بافت فایل مورد نظر خود را با فرمت تصویری بدون لایه با رزولوشن 150 از طریق لینک تلگرام برای ما ارسال نمائید.

تابلوسازی صابر مرکز چاپ فلکسی اصفهان

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی