بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

بهترین سایت مشارکت در ساخت و معرفی بهترین سازنده

به دنبال بهترین سایت مشارکت در ساخت و ساز هستید ؟ یا به دنبال یک سازنده که در ملک شما مشارکت در ساخت کند ؟

در ادامه همراه ما باشید تا به این سوالات شما جواب دهیم 

از نظر حقوقی قراردادمشارکت در ساخت در دسته عقود نامعین تحت عنوان عقد مختلف فیه قرار می گیرد که در اینگونه عقود سازنده در مقابل تملک درصد مشخصی از ملک موضوع مشارکت تعهد می نماید. که تمامی هزینه های ساخت را تامین نموده و پس از تکمیل عملیات ساخت و اخذ پایان کار واحدهای سهم مالک را تحویل نماید. پر واضح است که جهت ساخت و ساز ، تنها داشتن زمین کفایت نمی نماید. با توجه به عدم تمکن مالی مالک نسبت به ساخت ، مشارکت اجتناب ناپذیر است.

روزانه افراد زیادی در گوگل بدنبال یک گروه مورد اعتماد و کار کشته برای مشارکت در ساخت ملک خود میگردند

اما برخی از آنها در دام افراد سود جو می افتند و متضرر میشوند و حتا برخی چنان کلاه گشادی سرشان می رود که تا آخر عمر نای بلند شدن نخواهند داشت

از اینرو پیدا کردن یک گروه مورد اعتماد کار سختی ست

خانه رویایی با سالها رزومه و نمونه کار و همکاری با بهترین سازندگان و پیمانکاران ساخت و ساز گزینه مناسبی برای شما می باشد .

در آخر این نکته مهم را بطور خلاصه ذکر میکنم :

«عرف قرارداد مشارکت در ساخت» موضوعی است که ممکن است ذهن مالکان را برای انعقاد این قرارداد با سازنده درگیر کند. این موضوع به‌ویژه در مورد درصد مالکیت هر کدام از طرفین ممکن است بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. اما تکیه کردن به عرف یا اقداماتی که سایر مالکین یا سازندگان در قرارداد مشارکت در ساخت انجام می‌دهند، ممکن است به ضررتان تمام شود. پس باید با توجه به شرایط پروژه خود تصمیم‌گیری کنید.

اگر در مورد مراحل مختلف قرارداد مشارکت در ساخت سوالاتی در ذهن دارید، می‌توانید سوالات خود را با مشاوران گروه خانه رویایی در میان بگذارید و پاسختان را بگیرید. خانه رویایی با کارنامه اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، انواع قراردادهای مشارکت در ساخت آپارتمان، پیش‌فروش آپارتمان، سرمایه‌گذاری در ساخت آپارتمان، قرارداد مدیریت پیمان و قرارداد مرمت و بازسازی ساختمان را منعقد می‌کند.

 

 

  • ۰۳/۰۲/۰۵
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی