بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 

معرفی ۸ اسکنر از بهترین اسکنرهای حرفه‌ای ۲۰۲۲

زمانه تغییر کرده و افراد کمتری اسناد و مدارک مهم خود را به صورت کاغذی نگهداری می‌کنند. امروزه، استفاده از اسکنرهای حرفه ای در محل کار و حتی در منزل، سبب شده بازار اسکنرها حسابی گرم شود. ما  امروز قصد داریم، درباره اسکنرهای حرفه ای ۲۰۲۲ با شما صحبت کنیم و شما را با جدیدترین و بهترین اسکنرهای حرفه‌ای ۲۰۲۲ آشنا سازیم. پس همراه ما باشید.

 

 

 
 
 
 
 

1. اسکنر حرفه‌ای Epson WorkForce ES-500

یکی از حرفه ای ترین اسکنرهای 2022، مدل (Epson WorkForce ES-500w) است. در این قسمت ویژگی‌های این اسکنر حرفه‌ای 2022 را به صورت تیتروار با شما در میان می‌گذاریم:

  • در مدت کوتاهی می‌تواند اسناد را اسکن کند.
  • منبع تغذیه اسکنر آن از نوع ADF است یعنی به صورت خودکار بوده و در مدت کوتاه 1 دقیقه 35 صفحه را اسکن می‌کند.
  • قابلیت اسکن درو
  • وضوح تصاویر اسکن آن حدود 1200dpi
  • قیمت و کیفیت بسیار مناسب
  • باقابلیت اتصال به USB

2. اسکنر رنگی Canon imageFORMULA R40

یکی دیگر از بهترین اسکنرهای حرفه ای 2022 که می‌تواند حداکثر 30 برگه را به صورت رنگی و 45 برگه را به صورت سیاه و سفید در 1 دقیقه اسکن کند، دستگاه (Canon imageFORMULA R40) است.

این اسکنر قوی دارای ویژگی‌های زیر است:

  • قابلیت اسکن  ۴۰۰۰ صفحه در روز
  • مناسب برای اداره‌ها و شرکت‌ها باحجم کار بالا
  • قیمت بالایی دارد.
  • وضوح اسکن آن حدود ۶۰۰ پیکسل
  • نامناسب برای اسکن تصاویر
  • قابلیت اسکن دورو
  • مناسب اسکن اسناد
  • وزن کمی دارد و فضای کمی اشغال می‌کند.
اسکنر Canon imageFORMULA R40 ظاهر جذابی دارد و وزن بسیار سبکی حدود 2.8 کیلوگرم داشته و در گروه اسکنرهای حرفه ای 2022 قرار دارد.

3. اسکنر حرفه ای ایده‌آل Epson FastFoto FF-680W

اسکنر Epson FastFoto FF-680W یک دستگاه ایده آل برای اسکن عکس‌های قدیمی در مدت زمان محدود است. ظرفیت این دستگاه 36 تایی بوده و کیفیت اسکن عکس‌هایش در بین دو بازه 300 تا 1200dpi متغیر است. به گونه‌ای که هرچه کیفیت اسکن عکس را پایین‌تر تعیین کنید، سرعت اسکنش بالاتر می‌رود.

اسکنر Epson FastFoto FF-680W می‌تواند اسناد را تا ظرفیت 100 تایی اسکن کند. علاوه براین قابلیت اسکن کردن کاغذهای مختلف به طور مثال یک کارت ویزیت تا برگه کاغذ A4 را دارد.

4. اسکنر حرفه‌ای خانگی Plustek ePhoto Z300

اسکنر Plustek ePhoto Z300 یکی از بهترین اسکنرهای خانگی است که ظاهر خوبی نیز دارد. این اسکنر برای افرادی که به ظاهر دستگاه اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی است.

این اسکنر دستی است و کار با آن بسیار ساده و راحت بوده و می‌توان برای اسکن عکس‌های قدیمی از آن استفاده کرد. حتی اگر بخشی از عکس از بین رفته باشد، دستگاه قادر است، آن را تغییر داده و اصلاح کند. کیفیت اسکن آن پایین بوده و حداکثر رزولوشن آن 600dpi در نظر گرفته شده‌است که برای اسکن حرفه ای مناسب نیست.

اسکنر Plustek ePhoto Z300 می‌تواند از سیستم عامل ویندوز و مک پشتیبانی کند. کارآمدی این دستگاه بیشتر از یک اسکنر معمولی است. حداکثر سرعتش حدود 2 ثانیه برای هر عکس با ابعاد 6*4 سانتی‌متر و برای عکس سایز A4 در حدو 5 ثانیه  است.

اسکنر ePhoto Z300 قابلیت اسکن دورو نداشته اما می‌تواند متن را تشخیص داده و حداکثر تعداد 500 صفحه و یا 1000 عکس را در یک روز اسکن کند.

سرعت اسکن ePhoto Z300 برای عکس‌های 6*4 سانتی‌متر، 2 ثانیه و برای اسناد A4، 5 ثانیه برآورد شده‌است.

5. اسکنر حرفه‌ای عکاسان Epson Perfection V850 Pro

اسکنر حرفه‌ای Epson Perfection V850 Pro، برای عکاسان حرفه‌ای و آماتور طراحی شده‌است.این دستگاه قابلیت‌های زیر را داراست:

  • لنز دوگانه دارد.
  • وضوح تصاویر اسکن شده‌اش بالاست.
  • با کمک سیستم نوری پیشرفته می‌تواند تصاویری با کیفیت و با سرعت اسکن کند.
  • این اسکنر به هیچ وجه به زمانی برای گرم شدن نیاز ندارد.
  • اسکنر Epson Perfection V850 Pro می‌تواند گرد و غبار و خراش را از روی عکس و فیلم به صورت خودکار پاک کند.
  • عمق عکس‌ها در اسکنر مدل Epson Perfection V850 Pro حداکثر 48 بیت در نظر گرفته شده‌است.
  • رزولوشن اسکنر Epson Perfection V850 Pro حدود 9600*6400 dpi در نظر گرفته شده‌است.
  • دارای پورت USB است.

6. اسکنر عالی 2022 مدل Epson Perfection V600

اسکنر Epson Perfection V600 یک دستگاه فوق العاده و یکی از حرفه ای‌ترین اسکنرهای 2022 در زمینه عکس‌، فیلم‌ و اسلاید و اسناد روزمره است. رزولوشن این دستگاه حداکثر حدود 12800dpi بوده و می‌تواند قالب‌ها و اندازه‌های متوسط فیلم را اسکن کند.

اسکنر Epson Perfection V600 قادر است از  فیلم‌های 35 میلیمتری تا اسلایدهای نصب شده، فرمت متوسط پانوراما و … را اسکن کرده و تبدیل به فایل‌های دیجیتالی کند.

این اسکنر با توجه به فناوری ICE که درون آن وجود دارد، خراش‌های جزئی یا گرد و غبار را از روی تصاویر و نوارهای ویدیویی از بین ببرد.

7. بهترین اسکنر حرفه ای کانن DR-F120

همانطور که می‌دانید برند کانن یکی از بهترین برندها در زمینه تولید اسکنر خانگی است. مدل Canon DR-F120 یکی از بهترین اسکنرهای حرفه‌ای 2022 است که می‌تواند تصاویر را به صورت دورو اسکن کند. رزولوشن این دستگاه در حالت تخت حدود 1200dpi و در حالت خودکار یا ADF برابر با 600dpi است. اگر بخواهید تصاویر سیاه و سفید را با این دستگاه اسکن کنید، سرعت اسکن سیاه و سفید با رزولوشن 200dpi برابر با 20 برگ و اسکن رنگی نیز برابر با 10 برگ خواهد بود.

8. اسکنر حرفه‌ای مشهور زیراکس XD-COMBO

آخرین اسکنر حرفه‌ای 2022 که به معرفی آن می‌پردازیم مدل Xerox XD-COMBO است. این مدل اسکنر خانگی سیستم عاملش مک است و می‌تواند 20 برگه را در دقیقه اسکن کند. علاوه‌براین قابلیت چاپ 2 طرفه و حداکثر وضوح 600dpi را داراست.

اسکنر حرفه ای Xerox XD-COMBO می‌تواند به صورت خودکار تصاویر اسکن شده را آرشیو کرده و در سرویس‌های ابری همچون گوگل درایو، Dropbox، مایکروسافت وان درایو ذخیره سازد. البته به شرطی که این سرویس‌های ابری در کامپیوتر شما وجود داشته باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های اسکنر Xerox XD-COMBO، وجود فناوری Visioneer Acuity در دستگاه است که وضوح تصاویر را بالا می‌برد.

و اما در آخر…

در این مقاله با معرفی ۸ اسکنر از بهترین اسکنرهای حرفه‌ای ۲۰۲۲ و قابلیت‌های هرکدام از آنها سعی کردیم در انتخاب یک اسکنر مناسب به شما کمک کنیم.

 کپی تک یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات گوناگون همچون پرینتر چندکاره، پرینتر جوهرافشان، پرینتر لیزری، پرینتر تک کاره، دستگاه فتوکپی، فکس، کاغذ a4، کاغذ a3، کاغذ a5، رول حرارتی، تونر دستگاه فتوکپی، کارتریج لیزری، کارتریج جوهرافشان و درام را دارد. تمامی این محصولات، از بهترین برندهای معتبر جهان همچون: کانن، اچ پی، اپسون، برادر و … هستند.

شعار ماضمانت «اصل بودن کالا» و «پایین‌ترین قیمت» است.کافی است یک بار از محصولات ما خریداری کنید تا متوجه قیمت و اصل بودن اجناس ما شوید. پس چرا معطلید؟ کلیک کنید!

قطعات و لوازم یدکی اسکنر را از کپی تک بخواهید.

  • ۰۲/۰۶/۳۰
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی