بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 شیر سماور برقی آرزوم / شیر کتری برقی آرزوم

 

 

شیر سماور کوتاه از دو متریال آلومنیومی و پلاستیکی تولید شده است. بدنه شیر آلومنیومی و دسته آن پلاستیکی است. شیر سماور برقی در واقع لوله ایست که به بدنه سماور متصال شده و در میان لوله اهرمی تعبیه شده که مسیر خروج آب سماور را باز یا مسدود می کند. وقتی میگوییم شیر سماور بلند و یا کوتاه منظور فاصله اهرم شیر کتری برقی تا دهانه شیر است. پایه دسته شیر کتری و یا محفظه اهرم شیر حجم مدوری بغل تخت است.زیر پایه پیچ و واشر که مربوط به اتصالات اهرم سماور است تعبیه شده و در قسمت اتصال به بدنه کتری برقی هم دارای پیچ و مهره است.

معرقی سماور برقی آرزوم :

سماور برقی ناسا الکتریک یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی است که از کتری و قوری تشکیل شده است. این مجموعه کامل برای تهیه چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سماور برقی دارای تعدادی المنت می‌باشد، که این المنت‌ها با جریان برق گرم شده و آب را به جوش می‌آورند. این نوع چای ساز به دلیل استفاده از جریان برق ظرف مدت زمانی کوتاه آب را به نقطه جوش می‌رسانند، به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند. موتور قدرتمندی که برای این سماور برقی در نظر گرفته شده دارای توان مصرفی ۱۸۰۰ وات می‌باشد و همین موتور پر توان در به جوش آمدن سریع آب نقش دارد. ترموستات ویژه‌ای که برای این محصول تعبیه شده از نوع پدالی بوده و ساخت شرکت STRIX انگلستان است. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده سماور برقی ناسا الکتریک NS-525 شیشه‌ای بودنش می‌باشد. در واقع بدنه این چای ساز از جنس شیشه برو سیلیکاتی بوده که نسبت به سایر شیشه‌ها از مقاومت بالاتری در برابر شوک حرارتی برخوردار است. ظرفیت مخزن آب این سماور ۳ لیتر بوده و این ظرفیت بالا شما را از پر کردن سریع و مکرر آن بی نیاز می‌سازد. به واسطه شیشه‌ای بودن بدنه NS-525 به چای ساز شیشه‌ای نیز معروف است. قوری نیز از جنس همان شیشه بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می‌برد. در ادامه شما را با سایر ویژگی‌های سماور برقی ناسا الکتریک ۵۲۵ آشنا خواهیم

 

فروش شیر سماور برقی آرزوم

 

سه برادر Kolbaşı پایه های شرکت Arzum Electrical Appliances Manufacturing and Trading را در سال ۱۹۵۳ تاسیس کرد و شرکت Imports Güney را که در زمینه تولید محصولات گوناگون مانند لوازم کوچک، رادیو، دوچرخه و تلویزیون ها فعالیت می کرد را نیز تاسیس کردند. اعضای خانواده علامت تجاری مارک Arzum  را  در سال ۱۹۶۶ و با تمرکز بر بازار لوازم خانگی کوچک ثبت کردند.

امروزه اطلاعات بازار نشان می دهد که Arzum یکی از شرکت های پیشرو در زمینه لوازم خانگی در ترکیه از نظر واحدهای فروش شده است. Arzum  به دنبال پیروی از چشم انداز خود و تبدیل شدن به یک شرکت با ارزش لوازم کوچک برای تمام سهامداران خود و به دنبال آن یکی از بازیگران اصلی در بازار لوازم خانگی کوچک است.

Arzum Asia Pacific در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و در هنگ کنگ مستقر است، و مسئول عملیات شرکت در آسیای شرقی می باشد. این شرکت محصولات خود را به اروپا، آسیای میانه / قفقاز، آفریقا و خاورمیانه صادر می کند. Arzum Adriatic در Skopje در مقدونیه واقع شده است و در سال ۲۰۱۱ به Arzum پیوست و اولین فروشگاه خرده فروشی این شرکت است.

روزم را می توان یکی از تولید کنندگان محصولات برقی کوچک در آشپزخانه ها معرفی کرد . این برند در کشور ترکیه فعالیت دارد و مجموعا این شرکت بیش از ۲۵۰ نوع محصول متفاوت را تولید کند که محصولات آن در ۸ دسته قرار دارد و این ۸ دسته شامل محصولات آمادگی غذا ، آبمیوه گیری ، و مخلوط کن ، پخت و پز ، سرخ کن ، نظافت و گردگیری ، آرایشی و بهداشتی ، اتو بخار و محصولات کودک و لوازم جانبی نیز می باشد .

برند آرزوم با تولید محصولات نوین و با کیفیت توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند .

  • ۰۲/۰۶/۲۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی