بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

نوشیدنی جدید تابستانی یا فقط "قهوه سرد"؟

[caption id="attachment_50" align="alignnone" width="300"]چیبو چیبو[/caption]

دم نوش سرد با طراوت در نوع کارامل نمکی، نوع نوشیدنی جو دو سر فندقی و نوع شکلات تلخ - سه برابر همه چیز، لطفا!

واضح است که ما باید از طریق روابط عمومی آزمایش کنیم که واقعاً برای چه ارتباطی انجام می دهیم.

بنابراین، ما کارآموزان ارتباطات شرکتی، چارلین برمن، دفنه کومرت و لئونی هاگمان، هفته گذشته به کافه تریا Tchibo راه یافتیم.

طبق معمول نه برای نوشیدن یک قهوه داغ، لاته ماکیاتو یا کاکائو، بلکه این بار برای چشیدن سه نوشیدنی سرد سیاه و سفید جدید Tchibo.

همه کارمندانی که می‌خواستند قبل از ناهار خود را با یک سس خامه‌ای پذیرایی کنند یا بعد از آن یک دسر بخورند، این فرصت را داشتند که نوشیدنی‌های کارامل نمکی، شکلات تیره و جو دوسر فندقی را امتحان کنند.

و چه می گوییم: آیا واقعا طعم "قهوه سرد" دارد یا این پتانسیل را دارد که نوشیدنی تابستانی مورد علاقه شما باشد؟ و کدام نوع مورد علاقه ماست؟ ما به شما خواهیم گفت!

 
در واقع، من معمولا قهوه ام را گرم مینوشم. اگر واقعاً گرم نباشد، من دوست دارم قهوه ام را از قبل دم کنم، بگذارم خنک شود و آن را به عنوان قهوه سرد در وقت ناهار بنوشم - با تکه های یخ و شیر. قهوه سرد، یعنی قهوه سرد، به ندرت برای من سرو می شود.
بعد از چشیدن، صادقانه تعجب می کنم که چرا. هر سه رقم در تابستان با طراوت و کرم بودند. به دلیل عشق قلبی من به کارامل، من از همان ابتدا در مورد نوع کارامل نمکی هیجان زده بودم. با این حال، پس از اولین جرعه، به سرعت مشخص شد:
من نتوانستم تمام قوطی آن را بنوشم، برای شخص من کمی شیرین است. از طرف دیگر، شکلات تیره به نظرم خوش اندام است و آنطور که انتظار می رود شیرین نیست. سومین گروه، نوع نوشیدنی جو فندقی وگان، طعم شگفت آور و شدیدی شبیه فندق داشت که من را به طرز بسیار مثبتی شگفت زده کرد.
برخلاف شیر گاو، نوشیدنی جو دوسر به کل غذا سبکی تابستانی می بخشد که باعث می شود بیشتر بخواهید. بنابراین برای من، فقط در مورد پیشگام در سه گانه.
 
لئونی
حتی به‌عنوان یک غیرقهوه‌نوش، دم‌نوش سرد را خیلی دوست داشتم – هم از نظر طعم و هم از نظر طراحی. من به خصوص نسخه با کارامل را دوست داشتم زیرا یک ترکیب شیرین خوب است.
به توصیه من آن را به عنوان یک کوکتل امتحان خواهم کرد، شاید یک نوشیدنی خوب در تابستان آینده باشد.
 
شارلین
در حالی که من دوست دارم برای گرم کردن در زمستان کاپوچینوی داغ بنوشم، هر تابستان مشتاقانه منتظر لذت بردن از نوشیدنی های قهوه سرد هستم.
بنابراین به عنوان یک طرفدار سرد دم با چشم انتظاری به مزه رفتم و ناامید نشدم. حتی طراحی مستقیماً برای من جذاب بود و من واقعاً هر سه نوشیدنی را دوست داشتم.
برخلاف آنچه انتظار داشتم، نوشیدنی فندقی مورد علاقه من است. من قطعاً یک همراه جدید برای پیاده روی های آفتابی در اطراف آلستر پیدا کرده ام!
 
تعریف

نوشیدنی های سرد قطعا یک استراحت ناهار با طراوت و یک بعد از ظهر متمرکز را برای ما فراهم کردند.

به هر حال: به ما گفته شده است که اگر می خواهید روز کاری خود را با آرامش به پایان برسانید، بهترین کار بعد از کار این است که برند مورد علاقه خود را روی یخ و مقداری اسکاپ بریزید.

نوشیدنی جو دوسر فندقی و آمارولا... به نظر من نوشیدنی عالی بعد از کار است و در آخر هفته که هوا خوب است آن را در بالکن امتحان می کنم.

  • ۰۱/۰۳/۱۹
  • tablo baneresfahan

نظرات (۱)

واقعا خوش طعمه این قهوه ی سرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی