بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

بهترین سایتهای ایرانی

  • ۰
  • ۰

 محصولات مفید برای میز شما

 

اگر می خواهید نگاهی به محصولات دسکتاپ بیندازید که هنگام سازماندهی میز شما راحتی را فراهم می کنند، در جای مناسبی هستید. ما محصولاتی را که هنگام چیدمان میز خود به آن نیاز خواهید داشت گردآوری کرده ایم. برای چیدمان میز کار دلپذیر و منظم می توانید بقیه مقاله ما را مطالعه کنید.

جعبه سازمان دهنده برای میز مرتب

شما می توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود مانند مداد، خط کش و قیچی را در جعبه سازمان دهنده طراحی شده از چوب توس سفید نگهداری کنید. یکی از جعبه های سازمان دهنده دارای تقسیم کننده های قابل جابجایی است. به این ترتیب به راحتی می توانید محصولات خود را جدا کنید.

راه حل شارژهای پایان یافته: ماوس پد با شارژر مجتمع

پد ماوس با شارژر یکپارچه، که هم برای دفتر و هم برای خانه ایده آل است، می تواند گوشی های هوشمند سازگار را در حین کار شارژ کند. با این محصول می توانید هم کار کنید و هم باتری گوشی خود را شارژ کنید که تا 10 وات قدرت شارژ دارد.

جاروبرقی مینی میز برای میزهای تمیز

می توانید جاروبرقی مینی برقی را برای جاروبرقی گرد و غبار و خرده ریزه هایی که ممکن است روی میز شما ایجاد شود انتخاب کنید . به لطف اندازه کوچک محصول که فضای زیادی روی میز اشغال نمی کند، میز شما همیشه تمیز و مرتب خواهد بود. علاوه بر این، محفظه جمع آوری جاروبرقی مینی میز را می توان به راحتی تمیز کرد.

لامپ باتری LED برای محیط روشن

یکی از وسایل ضروری برای هر میز یک لامپ باتری LED است . این محصول که به لطف سطح زیرین محافظ کف به میز شما آسیبی نمی رساند، با کمک دکمه لمسی کار می کند. به لطف نور لامپ LED با قابلیت تنظیم تدریجی، می توانید تنظیم نور را در سطح دلخواه تنظیم کنید.

قمقمه برای استراحت های دلپذیر

می توانید یک قمقمه روی میز خود نگه دارید تا در حین کار یا استراحت از نوشیدنی خود لذت ببرید . به لطف محصولی که می تواند نوشیدنی ها را برای مدت طولانی سرد یا گرم نگه دارد، می توانید از کار خود لذت ببرید.

برای محصولات مفید برای میز کار خود و موارد دیگر می توانید از فروشگاه چیبو دیدن کنید

  • ۰۱/۰۹/۰۶
  • tablo baneresfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی